Aflossing Fannie Mae

11 Feb, 2008, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, February 11 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsommen aflossen voor de volgende effectenkwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdatums tegen een aflossingsprijs die gelijk is aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de aflossingsdatum:

Hoofdsom        Type      Rente-  Vervaldatum   CUSIP     Aflossings-
                  Veiligheid   voet                             datum

US$25.000.000    MTNR    4,000 %  22 februari 3136F6XA2   21 februari
    US$100.000.000   MTN     6,000 %  21 november 3136F76S1   21 februari
                                       2016                    2008
    US$100.000.000   MTN     6,500 %  21 februari 3136F7SD0   21 februari
                                       2036                    2008
    US$100.000.000   MTN     6,450 %  21 augustus 3136F8QR9   21 februari
    US$50.000.000    MTN     6,420 %  21 augustus 3136F8QT5   21 februari
                                       2017                    2008

Fannie Mae is een bedrijf in bezit van aandeelhouders met een openbare opdracht. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten voordele van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om leningen te voorzien aan lage tarieven aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen om een bepaalde belegging aan te kopen of te verkopen. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier vermeld worden moet enkel gemaakt worden op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of deze effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële toestand. Raadpleeg een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur indien u twijfels heeft.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae