Aflossing Fannie Mae

04 Feb, 2008, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, February 4 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsommen aflossen voor de volgende effectenkwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdatums tegen een aflossingsprijs die gelijk is aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de aflossingsdatum:

(Alle bedragen in Amerikaanse dollars tenzij anders aangegeven.)

Hoofdsom    Type   Rente-  Vervaldatum       CUSIP      Aflossingsdatum
                 effect  voet

$500.000.000  MTN   6,230%  14 februari 2022  31359M5D1  14 februari 2008
    $250.000.000  MTN   6,250%  14 februari 2022  3136F8FL4  14 februari 2008
     $25.000.000  MTN   4,050%       14 mei 2009  3136F6MK2  14 februari 2008
     $50.000.000  MTN   3,910%  14 augustus 2008  3136F34U7  14 februari 2008
     $11.662.000  FINP  3,500%   9 november 2012  3135A0BR9  14 februari 2008
     $40.744.000  FINS  3,375%  27 augustus 2008  3136F26U7  14 februari 2008

Fannie Mae is een bedrijf in bezit van aandeelhouders met een openbare opdracht. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten voordele van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om leningen te voorzien aan lage tarieven aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen om een bepaalde belegging aan te kopen of te verkopen. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier vermeld worden moet enkel gemaakt worden op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of deze effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële toestand. Raadpleeg een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur indien u twijfels heeft.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae