Aflossing Fannie Mae

30 Jun, 2008, 15:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, June 30 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen voor de volgende effectenkwestie op de hieronder aangegeven aflossingsdatum, tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

Hoofdsom        Type        Rente-    Vervaldatum   CUSIP     Aflossings-
                  veiligheid    voet                                datum
    US$30.000.000   MTN        4,500%     10 januari, 3136F8C78   10 juli,
                                             2013                    2008

Fannie Mae is een aandeelhoudersbedrijf met een publieke missie. Ons doel is om betaalbare huisvesting uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar lokale gemeenschappen brengen om de Amerikaanse woningmarkt te bedienen. Fannie Mae heeft een federale concessie en is actief in de secondaire hypotheekmarkt van Amerika om te garanderen dat hypothecaire bankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om tegen lage tarieven aan huizenkopers te lenen. In 2008 zullen we de Amerikaanse woningmarkt 70 jaar hebben bediend. Het is onze taak om diegenen te helpen die Amerika huisvesten.

Dit persbericht bevat geen bod voor de verkoop of een verzoek van een bod voor de koop van obligaties van Fannie Mae. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van het kopen of verkopen van een investering in het bijzonder. Investeringsbeslissingen met betrekking tot de aankoop van obligaties waarnaar hierin wordt verwezen moeten alleen worden gemaakt op basis van informatie in de van toepassing zijnde prospectus van Fannie Mae, en er mag geen vertrouwen worden gesteld op de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie in dit persbericht.

U dient pas in obligaties te handelen als u hun aard en de mate van uw blootstelling aan risico's begrijpt. U dient tevreden te zijn dat zij geschikt voor u zijn in het licht van uw omstandigheden en financiële situatie. Als u twijfels heeft, dient u een geschikte en gekwalificeerde financieel adviseur te raadplegen.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae