Aflossing Fannie Mae

27 Maa, 2008, 13:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, March 27 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsommen aflossen voor de volgende effectenkwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdata, tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsommen, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

Hoofdsom     Type   Rente-   Vervaldatum       CUSIP    Aflossingsdatum
                  effect  voet
     US$93.000.000  MTN   3,500%  6 april 2009     3136F5LU3   6 april 2008
    US$100.000.000  MTN   3,700%  6 april 2009     3136F5KL4   6 april 2008
     US$50.000.000  MTN   5,625%  6 april 2015     3136F6W21   6 april 2008
     US$50.000.000  MTN   5,550%  6 oktober 2015   3136F7LB1   6 april 2008
    US$100.000.000  MTN   6,010%  10 april 2017    31359M6Y4   10 april 2008

Fannie Mae is een aandeelhoudersbedrijf met een publieke missie. Ons doel is om betaalbare huisvesting uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar lokale gemeenschappen brengen om de Amerikaanse woningmarkt te bedienen. Fannie Mae heeft een federale concessie en is actief in de secondaire hypotheekmarkt van Amerika om te garanderen dat hypothecaire bankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om tegen lage tarieven aan huizenkopers te lenen. In 2008 zullen we de Amerikaanse woningmarkt 70 jaar hebben bediend. Het is onze taak om diegenen te helpen die Amerika huisvesten.

Dit persbericht bevat geen bod voor de verkoop of een verzoek van een bod voor de koop van obligaties van Fannie Mae. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van het kopen of verkopen van een investering in het bijzonder. Investeringsbeslissingen met betrekking tot de aankoop van obligaties waarnaar hierin wordt verwezen moeten alleen worden gemaakt op basis van informatie in de van toepassing zijnde prospectus van Fannie Mae, en er mag geen vertrouwen worden gesteld op de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie in dit persbericht.

U dient pas in obligaties te handelen als u hun aard en de mate van uw blootstelling aan risico's begrijpt. U dient tevreden te zijn dat zij geschikt voor u zijn in het licht van uw omstandigheden en financiële situatie. Als u twijfels hebt, dient u een geschikte en gekwalificeerde financieel adviseur te raadplegen.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae