Aflossing Fannie Mae

30 Jan, 2008, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, January 30 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsommen aflossen voor de volgende effectenkwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdata, tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsommen, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

Hoofdsom      Type   Rente-  Vervaldatum    CUSIP     Aflossings-
                   effect  voet                               datum

US$50.000.000  MTN    5,000%  9 mei        3136F64L0   9 februari
                                    2011                     2008
    US$100.000.000  MTN    6,040%  9 mei        31398AAY8   9 februari
    US$100.000.000  MTN    6,030%  9 mei        31398AAZ5   9 februari
    US$100.000.000  MTN    6,000%  9 mei        31398AAU6   9 februari
    US$100.000.000  MTN    5,985%  9 mei        31398AAP7   9 februari
    US$100.000.000  MTN    5,550%  13 augustus  3136F8RC1   13 februari
                                    2010                     2008

Fannie Mae is een aandeelhoudersbedrijf met een publieke missie. Ons doel is om betaalbare huisvesting uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar lokale gemeenschappen te brengen om de Amerikaanse woningmarkt te bedienen. Fannie Mae heeft een federale concessie en is actief in de secondaire hypotheekmarkt van Amerika om te garanderen dat hypothecaire bankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om tegen lage tarieven aan huizenkopers te lenen. Het is onze taak om diegenen te helpen die Amerika huisvesten.

Dit persbericht bevat geen bod voor de verkoop of een verzoek van een bod voor de koop van obligaties van Fannie Mae. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van het kopen of verkopen van een investering in het bijzonder. Investeringsbeslissingen met betrekking tot de aankoop van obligaties waarnaar hierin wordt verwezen moeten alleen worden gemaakt op basis van informatie in de van toepassing zijnde prospectus van Fannie Mae, en er mag geen vertrouwen worden gesteld op de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie in dit persbericht.

U dient pas in obligaties te handelen als u hun aard en de mate van uw blootstelling aan risico's begrijpt. U dient tevreden te zijn dat zij geschikt voor u zijn in het licht van uw omstandigheden en financiële situatie. Als u twijfels hebt, dient u een geschikte en gekwalificeerde financieel adviseur te raadplegen.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae