Aflossing Fannie Mae

09 Nov, 2006, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, November 9 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen van de volgende veiligheidskwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdata tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

Hoofdsom        Type         Rente-   Verval-      CUSIP      Aflossings-
                    veiligheid   voet     datum                     datum

US$25.000.000   MTNR         3,000%   19 mei       3136F5VN8  19 november
                                          2009                      2006
    US$26.347.000   FINS         4,000%   18 november  3136F5YZ8  20 november
                                          2011                      2006

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert op grond van een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar dat het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae