Aflossing Fannie Mae

23 Okt, 2007, 15:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, October 23 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsommen aflossen voor de volgende effectenkwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdatums tegen een aflossingsprijs die gelijk is aan 100 procent van de afgeloste hoofdsommen, plus daarop toegenomen rente tot de aflossingsdatums:

Hoofdsom      Type     Rentevoet     Vervaldatum    CUSIP     Aflossings-
                  effect                                             datum
    US$50.000.000   MTN     3,000%       28 december   3136F6SN0  2 november
                                            2007                    2007
    US$14.774.000   FINP    5,000%        2 november   3135A0ZG7  2 november
                                            2009                    2007
     US$6.505.000   FINP    5,250%       13 juli       3135A0VN6  2 november
                                            2010                    2007
     US$6.492.000   FINP    5,000%        3 augustus   3135A0WE5  2 november
                                            2010                    2007

Fannie Mae is een bedrijf in bezit van aandeelhouders met een openbare opdracht. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten voordele van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om leningen te voorzien aan lage tarieven aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen om een bepaalde belegging aan te kopen of te verkopen. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier vermeld worden moet enkel gemaakt worden op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of deze effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële toestand. Raadpleeg een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur indien u twijfels heeft.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae