Aflossing Fannie Mae

14 Maa, 2007, 13:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, March 14 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen van de volgende veiligheidskwestie op de hieronder aangegeven aflossingsdatum tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

Hoofdsom         Type      Rente-   Vervaldatum    CUSIP    Aflossings-
                     veiligheid   voet      datum                   datum

US$2.000.000.000    MTN      5,410%   28 december  31359M2Y8   28 maart
                                            2007                     2007

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert op grond van een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar dat het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae