Aflossing Fannie Mae

12 Jan, 2007, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, January 12 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen van de volgende veiligheidskwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdata tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

(alle valuta in Amerikaanse dollars)

Hoofdsom    Type     Rente-   Vervaldatum       CUSIP     Aflossings-
               veiligheid  voet       datum                      datum

$75.000.000   MTN     6,000%  25 oktober 2012   3136F7XN2  25 januari
    $30.000.000   MTN     6,350%  25 oktober 2016   3136F74L8  25 januari
    $30.000.000   MTN     6,400%  25 oktober 2016   3136F74Q7  25 januari
                                                                  2007

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert op grond van een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar dat het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae