Aflossing Fannie Mae

23 Feb, 2007, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, February 23 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal het hoofdbedrag aangegeven op de volgende obligatie-uitgave, terugkopen op de hieronder aangegeven aflossingsdatum. De afkoopprijs is gelijk aan 100 procent van het afgekochte hoofdbedrag plus daar bovenop de cummulatieve rente op de aflossingsdatum:

Hoofdsom          Type     Rente-   Vervaldatum     CUSIP    Aflossings-
                   veiligheid   voet                               datum
    US$300.000.000     MTN     6,250%   6 september   3136F7Y27  6 maart 2007
                                          2016

Fannie Mae is een bedrijf dat is genoteerd op de beurs van New York. Het bedrijf werkt conform federale statuten. Fannie Mae wil de Amerikaanse Droom via zijn American Dream Commitment voor miljoenen starters toegankelijk maken door de huizenmarkt voor deze groep uit te breiden. Tevens wil het bedrijf het percentage huizenbezitters opstuwen tot 55 procent, het bezitten en huren van een huis voor miljoenen families die hun huis dreigen te verliezen, verbeteren en de hoeveelheid beschikbare en betaalbare huizen uitbreiden, daar waar dat het meeste nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae