Aflossing Fannie Mae

18 Apr, 2006, 15:00 BST Van Fannie Mae

$codeDebug.log("output array of get country targets countryT

WASHINGTON, April 18 /PRNewswire/ -- Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen van de volgende veiligheidskwestie op de onder aangegeven afkoopdatum tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de datum van afkoop:

Hoofdsom    Veiligheids- Rentevoet  Verval-    CUSIP     Terugbetalings-
                    type                 datum                  datum

US$50.000.000   MTN       2,600%     28 april  3136F5SV4    28 april
                                         2009                   2006

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert volgens een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar het het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae