Aflossing Fannie Mae

19 Sep, 2007, 15:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, September 19 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de hoofdsom aflossen van de onderstaande emissie op de onderstaande aflossingdatum en tegen een aflossingsprijs van 100 procent van de hoofdwaarde van de terugbetaalde effecten, verhoogd met de rente verdiend op deze hoofdsom per de datum van aflossing:

Hoofdsom       Type     Rente-   Vervaldatum    CUSIP     Aflossings-
                   veiligheid  voet                               datum
    US$25.000.000    MTNR     4.000%   29 september  3136F6DE6  29 september,
                                          2014                     2007
    US$25.000.000    MTN      4.000%   29 september, 3136F6FL8  29 september,
                                          2014                     2007

Fannie Mae is een aandeelhoudersbedrijf met een openbare opdracht. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten voordele van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om leningen te voorzien aan lage tarieven aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht mag worden opgevat als een advies over de voordelen om een bepaalde belegging te kopen of te verkopen. Een beslissing om te beleggen in de effecten waarnaar hier wordt verwezen, dient uitsluitend te worden genomen op basis van de informatie in het betreffende emissieprospectus van Fannie Mae. Men mag daarbij niet vertrouwen op de volledigheid of juistheid van de informatie die in dit persbericht wordt gegeven.

U moet de aard van de effecten en het mogelijke risico voor u volledig begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw persoonlijke situatie en financiële toestand. Vraag het advies van een voldoende deskundige financiële adviseur indien u twijfels hebt.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae