Aflossing Fannie Mae

12 Feb, 2007, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, February 12 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen voor de volgende veiligheidskwestie op de hieronder aangegeven aflossingsdatum tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

Hoofdsom        Type     Rente-   Vervaldatum     CUSIP     Aflossings-
                  veiligheid voet                                 datum

US$950.000.000  MTN      5,500%   22 februari    31359MH30  22 februari
                                         2011                      2007

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert op grond van een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar dat het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae