Aflossing Fannie Mae

13 Feb, 2007, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, February 13 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen voor de volgende veiligheidskwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdatum tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

Hoofdsom      Type      Rente-  Vervaldatum     CUSIP    Aflossingsdatum
                 veiligheid  voet

US$463.852.000  MTN     5,170%  23 februari    31359MH55   23 februari
                                      2009                         2007
    US$234.600.000  MTN     5,250%  23 februari    31359MF99   23 februari
                                      2011                         2007

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert op grond van een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar dat het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae