Aflossing Fannie Mae

20 Okt, 2006, 15:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, October 20 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen van de volgende veiligheidskwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdata tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

Hoofdsom         Type        Rente-   Verval-      CUSIP      Aflossings-
                     veiligheid  voet     datum                    datum

US$100.000.000   MTN         7,400%   30 oktober   31364KCA6   30 oktober
                                           2014                     2006
    US$ 25.000.000   MTNR        4,000%   30 oktober   3136F4MN1   30 oktober
                                           2018                     2006
    US$250.000.000   MTN         5,440%   1 november   31359MM83   1 november
                                           2007                     2006

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert op grond van een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar dat het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae