Aflossing Fannie Mae

06 Apr, 2007, 15:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, April 6 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen van de volgende veiligheidskwestie op de hieronder aangegeven aflossingsdatum tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

Alle bedragen in US$

Hoofdsom        Type     Rente-   Vervaldatum      CUSIP      Aflossings-
                 veiligheid   voet      datum                       datum

$50.000.000     MTN      5,180%  18 april 2008   3136F7XD4  18 april 2007
    $800.000.000    MTN      6,300%  18 april 2016   31359ML76  18 april 2007

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert op grond van een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar dat het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae