Aflossing Fannie Mae

23 Jan, 2007, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, January 23 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen van de volgende veiligheidskwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdata tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

Hoofdsom     Type     Rente-  Vervaldatum     CUSIP       Aflossings-
                veiligheid  voet      datum                      datum

US$25.000.000  MTN    5,730%    2 februari   3136F7R82   2 februari 2007
    US$75.000.000  MTN    6,500%     2 maart     3136F7TY3   2 februari 2007
                                      2021
    US$17.465.000  MTN    6,500%     2 maart     3136F7TZ0   2 februari 2007
                                      2021

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert op grond van een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar dat het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae