Aflossing Fannie Mae

15 Nov, 2007, 16:54 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, November 15 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de hoofdsom van de volgende aangegeven obligatie-emissies aflossen op de hieronder vermelde aflossingsdata. De aflossingsprijs is gelijk aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus de gekweekte rente daarover op de aflossingsdatum:

Hoofdsom         Type     Rente-  Vervaldatum    CUSIP    Aflossings-
                  Veiligheid   voet                              datum
    US$120.050.000   MTN      5,000%  25 augustus  3136F7JS7  25 november
                                         2010                    2007
     US$50.000.000   MTN      4,000%  25 februari  3136F6ZF9  25 november
                                         2015                    2007
     US$30.330.000   FINS     3,000%  13 mei 2008  3136F5XN6  26 november
     US$25.000.000   MTNR     4,000%  23 november  3136F6KX6  26 november
                                         2016                    2007

Fannie Mae is een beursgenoteerd bedrijf met een publieke missie. Ons doel is om betaalbare huisvesting uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar lokale gemeenschappen brengen om de Amerikaanse woningmarkt te bedienen. Fannie Mae heeft een federale concessie en is actief in de secundaire hypotheekmarkt van Amerika, om te garanderen dat hypothecaire bankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om tegen lage tarieven aan huizenkopers te lenen. Het is onze taak om diegenen te helpen die zich in Amerika huisvesten.

Dit persbericht bevat geen bod voor de verkoop of een verzoek van een bod voor de koop van obligaties van Fannie Mae. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van het kopen of verkopen van een investering in het bijzonder. Investeringsbeslissingen met betrekking tot de aankoop van obligaties waarnaar hierin wordt verwezen moeten alleen worden gemaakt op basis van informatie in de van toepassing zijnde prospectus van Fannie Mae en er mag geen vertrouwen worden gesteld op de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie in dit persbericht.

U dient pas in obligaties te handelen als u hun aard en de mate van uw blootstelling aan risico's begrijpt. U dient tevreden te zijn dat zij geschikt voor u zijn in het licht van uw omstandigheden en financiële situatie. Als u twijfels hebt, dient u een geschikte en gekwalificeerde financieel adviseur te raadplegen.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae