Aflossing Fannie Mae

09 Jul, 2007, 15:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, July 9 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de hoofdsom van de volgende aangegeven obligatie-emissies aflossen op de hieronder vermelde aflossingsdata. De aflossingsprijs is gelijk aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus de gekweekte rente daarover op de aflossingsdatum:

Hoofd-    Obligatie  Rente-     Verval-     CUSIP    Aflossings-
          som         type    voet        datum                  datum
    US$ 25.000.000    MTN     5,900%   19 januari, 3136F7P92    19 juli,
                                          2010                   2007

Fannie Mae is een beursgenoteerd bedrijf met een publieke missie. Ons doel is om betaalbare huisvesting uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar lokale gemeenschappen brengen om de Amerikaanse woningmarkt te bedienen. Fannie Mae heeft een federale concessie en is actief in de secundaire hypotheekmarkt van Amerika, om te garanderen dat hypothecaire bankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om tegen lage tarieven aan huizenkopers te lenen. Het is onze taak om diegenen te helpen die zich in Amerika huisvesten.

Dit persbericht bevat geen bod voor de verkoop of een verzoek van een bod voor de koop van obligaties van Fannie Mae. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van het kopen of verkopen van een investering in het bijzonder. Investeringsbeslissingen met betrekking tot de aankoop van obligaties waarnaar hierin wordt verwezen moeten alleen worden gemaakt op basis van informatie in de van toepassing zijnde prospectus van Fannie Mae en er mag geen vertrouwen worden gesteld op de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie in dit persbericht.

U dient pas in obligaties te handelen als u hun aard en de mate van uw blootstelling aan risico's begrijpt. U dient tevreden te zijn dat zij geschikt voor u zijn in het licht van uw omstandigheden en financiële situatie. Als u twijfels hebt, dient u een geschikte en gekwalificeerde financieel adviseur te raadplegen.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae