Air Berlin breidt vluchten vanaf Schiphol uit

06 Jan, 2006, 12:15 GMT Van Air Berlin GmbH & Co Luftverkehrs KG

BERLIN, January 6 /PRNewswire/ --

- Zomer 2006: extra vlucht op zondag

Door het grote succes van de route Amsterdam - Mallorca voert Air Berlin tijdens de zomermaanden een extra vlucht naar Mallorca uit. In de periode april tot november wordt op zondag een tweede vlucht aan de dienstregeling toegevoegd. Hierdoor kunnen Nederlandse reizigers vanaf Schiphol acht keer per week met Air Berlin naar het Spaanse vakantie-eiland vliegen.

De op één na grootste luchtvaartmaatschappij van Duitsland begon op 1 november 2005 met een dagelijkse verbinding tussen Amsterdam en Palma de Mallorca. Vanaf Palma kunnen passagiers met een snelle aansluiting naar vijftien bestemmingen op het Spaanse vasteland en in Portugal vliegen.

Vliegtickets voor Mallorca zijn vanaf 49 euro per enkele reis verkrijgbaar. De pijs is inclusief toeslagen, belastingen en service aan boord (kleine maaltijd, alcoholvrije drankjes en inflight entertainment). Vluchten zijn te boeken op internet (airberlin.com), bij het Air Berlin Service Center (vanuit Nederland: +31-0900-737 8000, vanuit België: +32-0782-50146) en het reisbureau.

Contact pers:

Air Berlin