Air Berlin-vluchten in Nederlandse pakketreizen Voor Oad Reizen en TUI vanaf Amsterdam

04 Jan, 2006, 12:11 GMT Van Air Berlin GmbH & Co Luftverkehrs KG

BERLIN, Germany, January 4 /PRNewswire/ -- Voor de zomer 2006 hebben de touroperators Oad Reizen en TUI Nederland stoelen bij Air Berlin ingekocht. Beide touroperators vliegen vanaf 1 april met de op één na grootste Duitse luchtvaartmaatschappij van Amsterdam naar Mallorca. Air Berlin is met afstand marktleider op het Spaanse vakantie- eiland.

Naast Oad Reizen en TUI Nederland lopen er afspraken met De Jong Intra, ER Travel, Marysol, Pin High Golftravel, Kras SterVakanties en Sunair voor vluchten naar diverse zonnige en stedenbestemmingen.

Behalve dat Air Berlin-vluchten in pakketreizen vanaf Schiphol worden aangeboden, kunnen reizigers ook vanuit de grensstreek vertrekken. Zo biedt bijvoorbeeld Oad Reizen Mallorca ook met vertrek vanaf Düsseldorf, Münster/Osnabrück en Keulen/Bonn aan.

Passagiers van Air Berlin vliegen full service. Op alle vluchten worden een kleine maaltijd en alcoholvrije drankjes kosteloos aangeboden. Bovendien zijn er gratis kranten en tijdschriften aan boord.

Contact pers:

Air Berlin