AirKey:Uw smartphone als sleutel

17 Jun, 2014, 09:00 BST Van EVVA Sicherheitstechnologie GmbH

VIENNA, June 17, 2014 /PRNewswire/ --

• Cross reference: Picture is available at epa european pressphoto agency (http://www.epa.eu)

Is het gas uit? De kat niet opgesloten in de kelder? De automatische voereenheid voor het aquarium ingeschakeld? Voor de vragen die blijven knagen als het hele gezin al een eind van huis is, bestaat er nu een oplossing: een elektronische code die u naar de mobiele telefoon van de buren kunt sturen en waarmee ze tijdelijk toegang tot uw huis krijgen om even poolshoogte te nemen. AirKey maakt het mogelijk.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140617/691063 )

AirKey is de sleutel van de toekomst, net zo dynamisch als de behoeften van de klant. Dit elektronische sluitsysteem is ontwikkeld en geproduceerd in Oostenrijk. Vooral voor bedrijven met meerdere vestigingen is het een flexibele oplossing. Met AirKey worden NFC-compatibele smartphones en identificatiemedia een elektronische sleutel. Het systeem heeft geen eigen IT-infrastructuur nodig. De EVVA-computercentrale garandeert een optimale beveiliging en beschikbaarheid van de data.

Zo werkt AirKey:

• Een NFC-compatibele smartphone, het internet en een AirKey-cilinder, dat is alles wat voor het sluitsysteem nodig is. De rest van het systeem gebeurt op de achtergrond.
  • Bij AirKey draait alles om uw smartphone. uw smartphone als sleutel. In de gratis AirKey-app kunt u de rechten en hun geldigheidsduur bekijken.
  • Met uw smartphone kunt u ook andere, net zo veilige identificatiemedia als  elektronische sleutels, programmeren zoals AirKey-EVVA-Cards of sleutelhangers.
  • AirKey biedt een waterdichte beveiliging De gegevensoverdracht is in elke fase optimaal beveiligd tegen manipulatie.
  • Voor het systeem is geen eigen IT-infrastructuur nodig. Alle gegevens worden opgeslagen in de uiterst veilige EVVA-centrale, waar ze op elk moment voor u beschikbaar zijn.
  • De AirKey-cilinder is het veiligheidsproduct met hoogwaardig design. Hij kan worden geopend met een bevoegde smartphone of een bevoegd identificatiemedium. De cilinder slaat alle gebeurtenissen op en kan ze via de smartphone doorgeven aan het online-systeem.
  • Zo kunt u overal ter wereld uw huisdeur onder controle houden met AirKey. Het online-systeem is eenvoudig en wijst zichzelf uit. Hier kunnen toegangsrechten voor het openen van AirKey-cilinders worden toegekend. Daarvoor is een pc of laptop het enige wat u nodig heeft.

AirKey: eenvoudig, flexibel en veilig

AirKey is de ideale oplossing voor zowel particuliere klanten, kleine bedrijven, als grote ondernemingen en organisaties. Door het wereldwijd toekennen van rechten wordt het overhandigen van een sleutel eenvoudiger dan ooit tevoren.  Dit geldt bv. voor ondernemingen in de dienstverlenende sector zoals mobiele verzorgingsdiensten, bedrijven met meerdere vestigingen, shared offices, enz. Met het online-systeem wordt met een eenvoudige muisklik bepaald wie tijdens welke periode tot een bepaalde ruimte toegang heeft.

"Met AirKey volgen we de nieuwste trends op de voet" legt Stefan Ehrlich Adám, algemeen directeur van EVVA, uit. AirKey is verkrijgbaar bij de erkende vakhandelaar.

Ga voor meer informatie naar: http://www.evva.com
Video beschikbaar op: http://youtu.be/xxz3hiGNBqM

EVVA Sicherheitstechnologie GmbH
Wienerbergstraße 59-65 | A-1120 Wenen, Oostenrijk