American Express kaarthouders reserveren als eerste plaatsten voor Madonna

09 Feb, 2012, 08:00 GMT Van American Express

AMSTERDAM, February 9, 2012 /PRNewswire/ --

Madonna geeft op zaterdag 7 juli een concert in Ziggo Dome in Amsterdam.  American Express  kaarthouder boeken van donderdag 9 februari 9.00 uur tot vrijdag 10 februari 9.00 uur via de speciale  American Express presale. De reguliere kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur. Dit exclusieve voordeel is onderdeel van de unieke samenwerking met Live Nation, waarmee American Express haar kaarthouders toegang geeft tot de meest onvergetelijke en spectaculaire evenementen en concerten.

De aankondiging van de wereldtournee van Madonna 2012 komt in een spectaculaire week, met als hoogtepunten Madonna's optreden tijdens de pauze van de Super Bowl in de VS en haar nieuwe single, "Give Me All Your Luvin" afkomstig van haar nieuwste album MDNA, die wordt uitgebracht bij Live Nation Entertainment/Interscope Records op 26 maart. MDNA staat al op nummer één in iTunes in heel veel landen, waaronder de VS, Groot-Brittannië, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Canada, Italië, Zweden en Nederland. De videoclip van deze single, waarin ook Nicki Minaj en MIA een hoofdrol spelen, werd eveneens uitgebracht en vertoond bij American Idol. Daarnaast vond de première plaats van de door Madonna geregisseerde film "W.E.", die een Golden Globe won, in New York en Los Angeles en zullen andere landen en steden later deze maand volgen.

"Madonna's status als een entertainer van wereldklasse en rasartiest behoeft geen verdere uitleg. Haar artisticiteit, talent en creatieve producties worden met elke tournee steeds groter en beter. En Madonna 2012 is hierop geen uitzondering. We zijn zeer blij dat ze weer op tournee gaat en weten dat haar fans er ook zo over denken,' aldus Arthur Fogel, CEO Live Nation Entertainment Global Touring promotor van de Madonna tournee.

Gedurende haar carrière heeft Madonna een recordaantal van 37 Top 10 hits in de Billboard Hot 100 Single Chart behaald en een recordaantal van 40 nummer 1 hits in de Billboard Dance/Club Play Songs Chart. Geen een andere artiest heeft dit kunnen overtreffen. Madonna heeft ruim 300 miljoen albums verkocht en houdt het record voor de succesvolste tournee van een solo-artiest ooit gehouden. Als vocalist en songwriter heeft Madonna zeven Grammy's gewonnen, is ze producer en is zij opgenomen in de Rock & Roll Hall of Fame. Haar laatste cd, "Hard Candy", kwam direct binnen op nummer één in 37 landen, waaronder de VS, Groot-Brittannië, Canada, Frankrijk en Australië. De Madonna World Tour 2012 is de negende tournee van de Material Girl. Haar eerste tournee was de Virgin Tour in 1985.

Over American Express

American Express Company is een wereldwijde dienstverlenende organisatie die klanten toegang geeft tot producten, inzichten en ervaringen die hun levens verrijken en bijdragen aan zakelijke successen. Ga voor meer informatie naar http://www.americanexpress.com/netherlands..

BRON American Express