American Family sluit nieuwe exclusieve deal met Solera

18 Okt, 2006, 02:15 BST Van Audatex

SAN RAMON, California, October 18 /PRNewswire/ --

- Partnerschap Betekent het Grootste Akkoord in de Historie van de Industrie

Solera heeft vandaag aangekondigd dat American Family Mutual Insurance Company heeft gekozen voor Audatex, een bedrijf van Solera, als zijn management en technology partner in het kader van directe reparatieclaims voor voertuigen. American Family, de op twee na grootste verzekeraar in wederzijds eigendom en ongevallen van het land, heeft besloten over te stappen naar Audatex Solutions voor zijn voertuig reparatieclaim technology dat meer dan 2.700 gebruikers dekt. De deal vertegenwoordigt een uitbreiding van American Family's huidige relatie met Solera. Het betekent het begin van een nieuw tijdperk van partnerschap in deze industrie, met maatschappijen die op zoek zijn om technology, consulting and shared services in één geïntegreerd aanbod te combineren. Het is de vierde overeenkomst die Audatex alleen heeft getekend met een top 10 verzekeringsmaatschappij in de V.S. sinds Solera's aankoop van Audatex.

"Bij American Family is het onze verplichting de beste claimservice die we hebben aan onze klanten aan te bieden," zei Dan Cunningham, Auto Operations Directeur van American Family. "Zuivere technology solutions, gecombineerd met klantgerichte werknemers, helpen ons die verplichting na te komen door dienstverlening methodes te stroomlijnen en ons betekenisvolle gegevens te leveren, die we kunnen gebruiken om onze prestaties naar een hoger niveau te brengen."

"Onze focus op American Family demonstreert de waarde van Solera's visie," zei Tony Aquila, oprichter, voorzitter en algemeen directeur van Solera Inc. "Door consulting, shared services en claims technology te leveren, hebben we een uniek en gedetailleerd inzicht in American Family en hun handelspartners. Door dit inzicht leveren we producten en diensten op maat die een ongeëvenaarde kwaliteit en waarde tegen een competitieve prijs opleveren."

Over Audatex

Audatex, een bedrijf van Solera, levert het meest omvattende en geïntegreerde pakket van toepassingen voor claimverwerking, taxatie, shop en yard management en bedrijfsanalyse voor prestatiemanagement van de industrie. Onze oplossingen helpen verzekeringsmaatschappijen, garages en auto recyclers de voornaamste bedrijfsprocessen te automatiseren, de werkstroom met industriële partners te stroomlijnen en prestaties te beheersen. Solera's uitvoerende bedrijven hebben meer dan 2.000 compagnons in meer dan 40 landen en beschikken over een wereldwijd netwerk van meer dan 50.000 klanten. Tot de Solera bedrijven behoren Audatex in de Verenigde Staten, Canada en in meer dan 35 bijkomende internationale markten, Informex in België, Sidexa in Frankrijk, ABZ in Nederland en Hollander dat de Noord-Amerikaanse recyclemarkt bedient.

Web site: http://www.audatex.com

BRON Audatex