Aqua Society betreedt de ring met Wladimir Klitschko

08 Feb, 2006, 17:08 GMT Van Aqua Society, Inc

HERTEN, Duitsland, February 8 /PRNewswire/ -- Aqua Society heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf, met het oog op de humanitaire activiteiten van professioneel bokser Wladimir Klitschko, dhr. Klitschko onlangs heeft uitgenodigd een besloten presentatie over de activiteiten van Aqua Society bij te wonen.

Na een bespreking van een aantal uur tussen dr. Klitschko, zijn sportmarketingbureau Sportfive en de directie van Aqua Society, zijn de partijen overeengekomen dat het optreden van Aqua Society als belangrijkste sponsor van het komende IBF-titelgevecht tussen dhr. Klitschko en Chris Byrd een uitstekende manier zou zijn om de aandacht van het publiek te vestigen op de activiteiten van het bedrijf. De bokswedstrijd zal op 22 april aanstaande plaatsvinden in de Arena in Mannheim.

Dhr. Klitschko, wie een speciale UNESCO-ambassadeur is en een PhD heeft in sportgeneeskunde en filosofie, zei het volgende over de samenwerking: "Met het oog op het wereldwijde watertekort, zijn de problemen betreffende drinkwaterbronnen van groot internationaal belang."

"Als bedrijf baseren we onze activiteiten op ethische principes," zei Hubert Hamm, Managing Director Research & Development. "Vandaar dat de humanitaire en ecologische kwesties ook belangrijk zijn bij onze R&D-activiteiten; een voorbeeld hiervan is ons nadrukkelijk streven miljoenen mensen over de hele wereld te voorzien van schoon drinkwater voor een redelijke prijs. Dit is waar de belangen van ons bedrijf en dr. Klitschko's strijd elkaar kruisen."

Aqua Society GmbH is de operationele dochteronderneming van Aqua Society, Inc. met een notering op de beurs van Frankfurt (WKN: A0DPH0, ISIN: US03841C1009) en van New York (OTC BB: AQAS).

Contactinformatie voor Aqua Society GmbH:

Aqua Society GmbH
    Hubert Hamm, CEO