ARCADIS NV resultaten derde kwartaal 2009 live te volgen op internet via webcast

27 Okt, 2009, 12:09 GMT Van ARCADIS NV

AMSTERDAM, October 27 /PRNewswire/ --

- Datum en tijd: Woensdag 11 november 2009 - 16.00 uur analistenbijeenkomst

ARCADIS (NYSE Euronext: ARCAD) zal op 11 november aanstaande vóór beurs de resultaten bekendmaken van het derde kwartaal 2009. De hieraan gekoppelde conference call met financieel analisten (aanvang 16:00 uur in het Engels) zal live worden uitgezonden via een webcast. CEO Harrie Noy en CFO Ben van der Klift geven daarin een nadere toelichting op de cijfers.

Geïnteresseerden kunnen meeluisteren via een link op de beleggerpagina van de ARCADIS website op het volgende webadres http://www.arcadis-global.nl/investors. Bezoek voorafgaand aan de start van de webcast de website om u te registreren en te controleren of u over de juiste software beschikt. Na afloop van de webcast wordt een archiefexemplaar via dezelfde website beschikbaar gemaakt.

Over ons:

ARCADIS is een internationale onderneming die advies, ontwerp-, ingenieurs- en managementdiensten levert op de gebieden infrastructuur, milieu en gebouwen. We werken aan de verbetering van mobiliteit, duurzaamheid en de kwaliteit van leven, door balans aan te brengen tussen de gebouwde en natuurlijke leefomgeving. ARCADIS ontwikkelt, ontwerpt, implementeert, onderhoudt en exploiteert projecten voor bedrijven en overheden. Met ruim 15.000 medewerkers en meer dan EUR 2 miljard omzet, heeft de onderneming een uitgebreid internationaal netwerk dat steunt op sterke lokale marktposities.

PRN NLD

BRON ARCADIS NV