Backgammon Masters viert Koninginnedag - Lanceert Nederlandstalig platform voor Poker en 21 Blackjack

01 Mei, 2008, 20:58 BST Van Backgammon

LONDEN, May 1 /PRNewswire/ -- Ter ere van de jaarlijkse viering van Koninginnedag in Nederland, is de spelsoftware op http://www.BackgammonMasters.com nu beschikbaar in het Nederlands, plus 14 andere talen. Backgammon en vaardigheidsspellen zijn al heel lang populair in Nederland en de online markt is daarop geen uitzondering. De algemeen directeur van BackgammonMasters verklaarde: "Wij hebben een zeer groot Nederlands publiek, dat onze software absoluut liefheeft. En ook al spelen zij met veel plezier in de Engelse versie, toch is het nu tijd geworden om een van onze meest loyale groepen klanten hun favoriete spellen in hun moedertaal aan te bieden."

Oorspronkelijk werd op Koninginnedag de verjaardag gevierd van Koningin Wilhelmina en uiteindelijk werd het een "vrijmarkt"-dag, een dag dat iedereen alles vrij op straat mag verkopen. "Er is geen betere dag om onze Nederlandse versie te lanceren en om dat te doen op zo'n positieve en "pro-laissez faire"-feestdag", voegde de CEO hieraan toe.

Elk van de 15 aangeboden talen kan rechtstreeks gedownload worden door de vlag van het gewenste land rechtstreeks op de thuispagina van BackgammonMasters te kiezen. Bovendien is het nu mogelijk om in de applicatie zelf over te schakelen naar iedere aangeboden taal. Door op de vlaggen van de landen te klikken in de lobby van het spel, kunnen spelers onmiddellijk de hele interface van het spel veranderen, van het Engels, naar het Nederlands, naar het Japans en weer terug, zonder extra downloads.

BackgammonMasters heeft de grootste gemeenschap van spelers van over de hele wereld die meedoen aan de meest populaire online spellen, waaronder Poker, Backgammon en 21 BlackJack. Zij staan via het net met elkaar in contact, terwijl zij via realtime-chat met elkaar communiceren. De volgende talen die toegevoegd zullen worden zijn Russisch en Roemeens.

De Nederlandse versie is beschikbaar op http://www.backgammonmasters.com/nl/

Meer informatie over BGM Blackjack en Poker is te vinden op:

Uitgegeven door http://www.gammonish.com, een bron voor nieuws en informatie over backgammon. Voor meer informatie over 21 Blackjack en Poker:

Contactpersoon:
    Lucky Skill Ltd.