Ballast Nedam: inkoopprogramma

10 Dec, 2009, 06:30 GMT Van Ballast Nedam NV

NIEUWEGEIN, Nederland, December 10 /PRNewswire/ -- Ballast Nedam N.V. maakt bekend dat in het kader van het inkoopprogramma dat op 23 oktober 2009 is gestart, op 9 december 2009 een "blocktrade" heeft plaatsgevonden. Ballast Nedam N.V. heeft op dit moment in het kader van dit inkoopprogramma in totaal 82.078 certificaten van aandelen ingekocht tegen een gemiddelde prijs van EUR 15,29.

Ballast Nedam N.V. zal in het kader van dit inkoopprogramma nog maximaal 17.922 certificaten van aandelen inkopen ter afdekking van de verplichtingen uit de lopende managementoptieregeling. Ook voor de nog in te kopen certificaten van aandelen geldt dat de prijs per in te kopen certificaat van aandeel niet hoger zal liggen dan de gemiddelde beurskoers plus tien procent. Als gemiddelde beurskoers geldt het gemiddelde van de slotkoersen van de laatste vijf handelsdagen voorafgaande aan de dag van inkoop.

De benodigde goedkeuring tot inkoop is verkregen tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders op 6 mei 2009 en loopt tot 6 november 2010.

BRON Ballast Nedam NV