B&B Hotels breiden uit in Duitsland

24 Jun, 2009, 23:59 BST Van B&B Hotels GmbH

WIESBADEN, Duitsland, June 24 /PRNewswire/ -- B&B Hotels, de prijsgeoriënteerde hotelketen blijft in Duitsland snel groeien. Het B&B Hotel Dortmund mocht in juni 2009 zijn eerste gasten begroeten. Voordien werden nieuwe hotels geopend in Karlsruhe/Baden-Baden Airport, in Mainz en bij het Centraal Station in Saarbrücken. Ook het B&B Hotel Rhynern-Nord aan de autosnelweg bij Hamm heeft in juni zijn deuren geopend. Dit is het eerste franchise-hotel in samenwerking met de autosnelweg-dienstverlener Autobahn Tank & Rast. De Franse keten heeft nu meer dan 200 hotels, waarvan er zich 22 in Duitsland bevinden. Voor 2009 zijn er nog hotels gepland in Oberhausen, Augsburg en Mannheim. Tegen het einde van 2010 moet de keten 60 hotels door heel Duitsland hebben, waarvan 34 in samenwerking met Autobahn Tank & Rast.

Het vernieuwende concept van B&B Hotels richt zich op moderne meubilering, en een fris individueel design tegen een lage prijs. Voor meerwaarde zorgen de aantrekkelijke gratis services zoals draadloos LAN, Premiere TV en parkeren direct voor het hotel (met uitzondering van Frankfurt-Hahn Aiport, Baden-Airpark en Hamburg-Altona). Met locaties nabij het centrum met goede vervoersverbindingen met de Duitse snelwegen, zijn B&B hotels ideaal voor mensen op een stedentrip, of vakantiegangers die een slaapplaats zoeken.

Dankzij de redelijke tarieven van EUR 35 voor een eenpersoons- en EUR 59 voor een gezinskamer vinden vooral jonge mensen en gezinnen met kinderen de B&B een kwaliteitsproduct met veel waar voor het geld. Tweepersoonskamers zijn beschikbaar vanaf EUR 42 per nacht. Gasten kunnen desgewenst tevens van een volledig buffetontbijt genieten voor EUR 6,90 per persoon. Jonge gasten tot 12 jaar kunnen ontbijten voor slechts EUR 3,-- per kind.

De kamers zijn voorzien van een bureau, een garderobekast, LCD TV, een badkamer met douche en toilet, airconditioning, moderne geluidsisolatie, een telefoon met een automatische wekfaciliteit en een draadloze LAN internetverbinding.

Boeken kan men online via http://www.hotelbb.de. Bij ieder hotel kan men voorts telefonisch boeken. De telefoonnummers van de individuele hotels zijn te vinden op de website of in de huidige editie van de hotelgids.

Perscontact:

CP Communic@tion Pool GmbH, Nuray Güler, Pers en Publciteit, Paul-Ehrlichstr. 27, D-60596 Frankfurt am Main Tel: +4969963-668-10; Fax: +4969963-668-23, Email: n.gueler@cpool.com, Website: http://www.hotelbb.de

BRON B&B Hotels GmbH