BeautifulPeople.com lanceert in Nederland, België en Luxemburg, en rondt wereldwijde uitbreiding af

26 Okt, 2009, 05:07 GMT Van BeautifulPeople.com

LUXEMBURG, October 26 /PRNewswire/ --

- Lelijke mensen niet toegelaten op 's wereld meest gewilde mooie mensen netwerk

BeautifulPeople.com, de elite datingsite voor mooie mensen, wordt op maandag 26 oktober gelanceerd in Nederland, België en Luxemburg. De lancering zal de wereldwijde uitbreiding van de site naar elk Europese, Aziatische, Australaziatische, Amerikaans gebied en het Midden-Oosten afronden waardoor het een wereldwijde dienst zal worden.

(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20091026/LA92438-c)
    (Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20091026/LA92438-b)
    (Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20091026/LA92438LOGO-a)

BeautifulPeople.com is nu al het grootste netwerk van aantrekkelijke mensen ter wereld met 180.000 leden die tijdens eerdere lanceringen in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en Denemarken aangenomen werden.

Het doel van BeautifulPeople.com is het creëren van een perfecte wereldwijde gemeenschap voor aantrekkelijke mensen. De ledenbasis kan nu al vergeleken worden met de boeken van 's werelds leidende modellenbureaus. Iedereen kan zich aanmelden maar met een toelatingspercentage van 20% zullen miljoenen mannen en vrouwen afgewezen worden.

Oprichter van BeautifulPeople.com, Robert Hintze, zegt: "BeautifulPeople.com werkt met het principe dat iedereen met iemand samen wil zijn tot wie zij zich aangetrokken voelen. Door alleen aantrekkelijke mensen toe te laten verwijderen we de eerste horde. Andere sites zijn jungles vol nijlpaarden en everzwijnen. Wij zijn een reservaat vol luipaarden en gazellen."

Greg Hodge, directeur van BeautifulPeople.com zegt: "Ik heb er vertrouwen in dat België en Luxemburg een hoog percentage succesvolle aanmeldingen zal hebben, net als Nederland - dat is ten slotte het land van Famke Janssen en Tiesto, hoewel, het is ook het land van Andre Hazes."

Hoe de site werkt

BeautifulPeople.com is gratis.

Potentiële leden melden zich aan met een foto en een korte profiel. 48 uur lang zullen bestaande leden van het andere geslacht stemmen of ze toe mogen treden tot hun exclusieve gemeenschap of niet. De leden hebben de volgende stemwaarden waaruit ze kunnen kiezen: "JA, absoluut", "Hmm ja, oké", "Hmm nee, niet echt" en "NEE, absoluut NIET". Het stemsysteem is democratisch en de meerderheid van de stemmen is beslissend. Individuen die geen indruk maken worden afgewezen.

Mensen die zich aanmelden kunnen het stemproces volgen via een real time stemgrafiek die tussen rood en groen schakelt afhankelijk van hun de bestaande leden hen beoordelen.

Hoewel afwijzing heeft geleid tot doodbedreigingen aan het adres van de oprichters van de site blijven honderden hoopvolle mensen zich elke dag aanmelden vanwege de kudoz als ze geaccepteerd worden.

Een internationale, elite lifestyle

Leden van BeautifulPeople.com kunnen genieten van een aantal begeerde voordelen:

-- Stijlvolle feesten en een internationaal jet set netwerk
    -- Aanpakken van leidende film- and TV-bedrijven die de site gebruiken
    -- Potentiële contracten van top modellenbureau die de site gebruiken
    -- Carrièremogelijkheden via samenwerking tussen
       BeautifulPeople.com en leidende bedrijven

Het meest belangrijke voor een datingsite is dat BeautifulPeople.com bekend staat om het succesvol samenbrengen van mensen. Dit zijn de statistieken:

-- Meer dan 80.000 leden hebben een romantische ontmoeting gehad via
       BeautifulPeople.com
    -- Meer dan 10.000 serieuze relaties en huwelijken zijn ontstaan via
       BeautifulPeople.com
    -- Meer dan 400 mooie baby's zijn geboren uit relaties die ontstaan zijn
       via BeautifulPeople.com

Verschillende taalfuncties, een internationale sociale en reiskalender en geavanceerde videonetwerken moedigen interactie tussen leden uit de hele wereld aan.

Greg Hodge, directeur van BeautifulPeople.com, voegde eraan toe: "Mensen hebben geen zin meer in tijd- en geldverspilling met het ontmoeten van onaantrekkelijke mensen op het net. Totdat BeautifulPeople gelanceerd werd, was er geen online netwerk of datingsdienst exclusief voor aantrekkelijke mensen."

Lid worden

Het aanmeldingsproces duurt slechts 3 minuten. Het enige dat vereist is, is een recente foto en een kort profiel. Er zal een echtheidscontrole op het hoofdkantoor van BeautifulPeople.com worden uitgevoerd op alle verdachte foto's.

Mannelijke leden stemmen op vrouwen en vrouwelijke leden stemmen op mannen. Elk lid helpt met het opbouwen van een perfecte, mooie gemeenschap waarom ze romantische, sociale en professionele contacten kunnen leggen.

BeautifulPeople.com is te vinden op www.BeautifulPeople.com

BRON BeautifulPeople.com