BeautifulPeople.com wereldwijd

26 Okt, 2009, 05:17 GMT Van BeautifulPeople.com

LONDEN, October 26 /PRNewswire/ --

- Met foto

- Lelijke mensen niet toegelaten tot 's werelds meest gewilde mooie mensen netwerk bij wereldwijde lancering

Op maandag 26 oktober 2009 zal www.BeautifulPeople.com, de elite datingsite voor mooie mensen, wereldwijd actief worden. De site heeft één duidelijk doel: het creëren van een perfecte wereldwijde gemeenschap van mooie mensen.

(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20091026/LA92438-c)
    (Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20091026/LA92438-b)
    (Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20091026/LA92438LOGO-a)

BeautifulPeople.com zal gelanceerd worden met 180.000 leden via bestaande netwerken in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Denemarken, Japan, Spanje, Italië, Canada en Australië. Een aantal nieuwe gebieden waar de website vanmorgen gelanceerd werd, zijn: Frankrijk, Duitsland, India, Hongkong, Rusland, China en alle overige gebieden in Australazië, Azië, Zuid-Amerika en Europa - hierdoor is de site het grootste netwerk van mooie mensen ter wereld geworden.

Verschillende taalfuncties, een internationale sociale en reiskalender en geavanceerde videonetwerken zijn toegevoegd om interactie tussen leden uit de hele wereld aan te moedigen.

Iedereen kan zich aanmelden voor opname in BeautifulPeople.com, maar met een toelatingspercentage van 20% zullen tientallen miljoenen mannen en vrouwen afgewezen worden.

Potentiële leden melden zich aan met een foto en een korte profiel. 48 uur lang zullen mensen van het andere geslacht die al lid zijn, stemmen of ze toe mogen treden tot hun exclusieve gemeenschap of niet. De leden kunnen kiezen uit de volgende stemwaarden: "Ja, absoluut", "Hmm ja, oké", "Hmm nee, niet echt" en "NEE, absoluut NIET". Het stemsysteem is democratisch en de meerderheid van de stemmen is beslissend. Personen die geen indruk maken worden afgewezen.

Mensen die zich aanmelden kunnen het stemproces volgen via een real time stemgrafiek die tussen rood en groen schakelt afhankelijk van hoe de mensen die al lid zijn hen beoordelen.

De oprichter van BeautifulPeople.com , Robert Hintze, zegt: "BeautifulPeople.com werkt volgens het principe dat iedereen met iemand samen wil zijn tot wie zij/hij zich aangetrokken voelt - dat is de menselijke aard. Door alleen aantrekkelijke mensen toe te laten, halen we het eerste obstakel weg.

"Andere sites zijn jungles vol nijlpaarden en wrattenzwijnen. Wij zijn een prachtig wildpark vol met luipaarden en gazellen."

Hoewel afwijzing heeft geleid tot doodsbedreigingen aan het adres van de oprichters van de site blijven honderden hoopvolle mensen zich elke dag aanmelden vanwege de glorie als ze geaccepteerd worden.

Een internationale, elite lifestyle

Leden van BeautifulPeople.com kunnen genieten van een aantal aantrekkelijke voordelen:

-- Stijlvolle feesten en een internationaal jet set netwerk
    -- Benadering door toonaangevende film- en Tv-bedrijven die de site
       gebruiken
    -- Potentiële contracten van top modellenbureau die de site gebruiken
    -- Uitgebreide professionele netwerken via samenwerking tussen
       BeautifulPeople.com en leidende bedrijven

Het meest belangrijke voor een datingsite is dat BeautifulPeople.com bekend staat om het succesvol samenbrengen van mensen. Dit zijn de statistieken:

-- Meer dan 80.000 leden hebben een romantische ontmoeting gehad via
       BeautifulPeople.com
    -- Meer dan 10.000 serieuze relaties en huwelijken zijn ontstaan via
       BeautifulPeople.com
    -- Meer dan 400 mooie baby's zijn geboren uit relaties die ontstaan zijn
       via BeautifulPeople.com

Greg Hodge, directeur van BeautifulPeople.com, voegt hieraan toe: "Mensen hebben geen zin meer in de tijd- en geldverspilling verbonden met het ontmoeten van onaantrekkelijke mensen op het net. Totdat BeautifulPeople gelanceerd werd, was er geen online netwerk of datingsdienst exclusief voor aantrekkelijke mensen. Met BeautifulPeople.com hoef je niet meer door een berg rommel te zoeken. Iedereen op de site is.. mooi."

Lid worden van BeautifulPeople.com is gratis.

Het aanmeldingsproces duurt slechts 3 minuten. Alleeneen recente foto en een kort profiel zijn nodig. Er zal een echtheidscontrole worden uitgevoerd op alle verdachte foto's.

Mannelijke leden stemmen op vrouwen en vrouwelijke leden stemmen op mannen. Elk lid helpt bij het opbouwen van een perfecte, mooie gemeenschap waarin ze romantische, sociale en professionele contacten kunnen leggen.

BeautifulPeople.com is te vinden op www.BeautifulPeople.com

Opmerking voor de redacties:

Een foto bij dit artikel is beschikbaar via de PA Photowire. De foto kan gedownload worden op: http://www.pa-mediapoint.press.net of bekeken worden op: http://www.mediapoint.press.net of http://www.prnewswire.co.uk.

Een foto bij dit bericht is beschikbaar op de website van de European Pressphoto Agency (EPA): http://www.epa-photos.com.

BRON BeautifulPeople.com