Betrusted kondigt de resultaten aan van het bod op Ubizen

12 Aug, 2004, 17:31 BST Van beTrusted

NEW YORK, USA, en LEUVEN, België, August 12 /PRNewswire/ --

- Betrusted bezit momenteel 89,33% van de in omloop zijnde aandelen van Ubizen.

Betrusted, de toonaangevende leverancier van beveiligingsdiensten, heeft de resultaten aangekondigd van haar bod op de resterende aandelen van Ubizen (Euronext: UBIB). De periode voor het bod liep van 8 juli 2004 tot 6 augustus 2004 en het bod was gebaseerd op een prijs van EUR 2,10 per aandeel.

Bij sluiting van het bod op 6 augustus 2004 waren 1.600.925 aandelen, of 3,91% van de in omloop zijnde aandelen van Ubizen, aangeboden aan Betrusted.

Sinds de aankondiging op 24 mei 2004 van het geplande bod heeft Betrusted 2.716.006 aandelen, of 6,64% van de in omloop zijnde van Ubizen, overgenomen via transacties op Euronext Brussel. Betrusted heeft nu 36.536.869 aandelen, of 89,33% van de in omloop zijnde aandelen van Ubizen.

Aangezien na afloop van de biedingsperiode Betrusted geen 90% bezat van de in omloop zijnde van Ubizen, wordt het bod krachtens artikel 32 van het koninklijk besluit van 8 november 1989 niet opnieuw geïntroduceerd.

Info over Betrusted

Betrusted is een van de belangrijkste leveranciers ter wereld van beveiligingsdiensten voor de grootste organisaties en overheidsinstellingen in de wereld.

Dankzij de beheerde beveiligingsdiensten kan Betrusted haar klanten een allesomvattend pakket bieden van toonaangevende beveiligingsproducten, gekoppeld aan ongeëvenaarde ervaring en deskundigheid om kosten te reduceren, de omzet te verhogen en alle overheids- of bedrijfstakbepalingen na te leven. Meer informatie kunt u lezen op onze website op www.betrusted.com.

Info over Ubizen

Ubizen is een van de grootste leveranciers van beheerde beveiligingsoplossingen voor multinationale bedrijven. Bedrijven vertrouwen op de OnlineGuardian(R)-diensten van Ubizen om 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar beveiligingsapparatuur te beheren, te besturen en te ondersteunen. De professionele diensten van Ubizen zijn een aanvulling op haar OnlineGuardian-diensten door bedrijven te helpen bij de planning en toepassing van beleidsregels en infrastructuren voor beveiliging. Ubizen beschermt ook webservers tegen aanvallen op applicatieniveau met Ubizen DMZ/ShieldTM Enterprise. Meer informatie kunt u lezen op www.ubizen.com

BRON beTrusted