BlackLight Power Inc. kondigt tweede commerciële licentie aan met Farmers' Electric Cooperative, Inc. of New Mexico

06 Jan, 2009, 18:49 GMT Van BlackLight Power Inc.

CRANBURY, New Jersey, January 6 /PRNewswire/ --

- Niet-exclusieve licentie om tot 250 MW voortdurende stroom te produceren

BlackLight Power (BLP) Inc. kondigde vandaag zijn tweede commerciële licentieovereenkomst aan met Farmers' Electric Cooperative, Inc. of New Mexico (Farmers' Electric). In een niet-exclusieve overeenkomst heeft BLP een licentie verleend aan Farmers' Electric om het BlackLight Process te gebruiken samen met een bepaalde energietechnologie van BLP voor de productie van thermische of elektrische stroom. Farmers' Electric kan een bruto thermische stroom produceren tot een maximale voortdurende capaciteit van 250 MW of het kan deze thermische stroom omzetten tot een overeenstemmende elektriciteit.

BlackLight Power is vastberaden om elke toekomstige ontwikkeling aan te kondigen zodra deze zich voordoet.

Over BlackLight Power

BlackLight Power Inc. is de uitvinder van een nieuwe, primaire energiebron en een nieuwe branche waterstofchemie met brede commerciële toepassingen. BlackLight Power heeft een nieuwe primaire energiebron uitgevonden die kan worden toegepast op verwarming, gedistribueerde energieopwekking, centrale energieopwekking en drijfkracht gebaseerd op een nieuw chemisch proces waarin de latente energie van het waterstofatoom wordt vrijgelaten: het BlackLight Process.

Voor meer informatie kunt u terecht op http://www.blacklightpower.com/.

Over Farmers' Electric Cooperative, Inc. of New Mexico

Opgericht in 1937 voorziet Farmers' Electric dankzij ruim 4.200 mijl aan in werking gestelde lijnen de landelijke consument in Texico, Clovis, en Tucumcari; en de gemeenschap van Melrose, Fort Sumner, Santa Rosa, Conchas Dam, House, Grady, San Jon en Logan.

Contacten voor de media:
    Ramya Kumaraswamy
    Hill & Knowlton voor BlackLight Power Inc.
    GSM: +1-646-552-8639
    Kantoor: +1-212-885-0552
    ramya.kumaraswamy@hillandknowlton.com

BRON BlackLight Power Inc.