Bronto versterkt samenwerking met Demandware door introductie van full-service integratieoplossingen

06 Okt, 2014, 14:00 BST Van Bronto Software

DURHAM, North Carolina, October 6, 2014 /PRNewswire/ --

Verbeterde integratie biedt de beste marketingoplossing voor gezamenlijke klanten van Demandware en Bronto

Bronto Software, het toonaangevende marketingplatform voor bedrijven, heeft vandaag bekendgemaakt dat het de tools voor samenwerking met Demandware opnieuw heeft gelanceerd, wat resulteert in een full-service installatieoplossing met een verbeterde integratiemodule.

Met deze lancering versterken Bronto en Demandware hun samenwerking en bieden ze hun 27 gezamenlijke klanten, waaronder merken als Brooks, Boot Barn en World Kitchen, de beste marketingoplossing.

Bronto heeft de nieuwe, gecombineerde software- en serviceoplossing gelanceerd om de klanten van Demandware en Bronto betere mogelijkheden te bieden en hun de tools te bieden om eenvoudig:

• waardevolle historische en lopende ordergegevens te importeren;
  • conversiegegevens te importeren;
  • orderbevestigingen te versturen;
  • omzet groei te bevorderen door middel van berichten na aankoop of andere gepersonaliseerde berichten.

Dankzij de samenwerking tussen Bronto en Demandware kunnen de gezamenlijke klanten een grotere bruto merchandise waarde (GMV) behalen middels specifiek gerichte marketingactiviteiten zoals:

• post-aankoopcampagnes, zoals aanvullende goederen, bijvulherinneringen en reviewverzoeken;
  • campagnes voor bestaande, maar inactieve kopers;
  • campagnes voor nieuwe kopers.

Een klant in de detailhandel die de software van Bronto gebruikte om na aankoop een welkomstbericht te versturen, zag zijn GMV met meer dan $800.000 stijgen. Een dergelijke rendement is voor Bronto en Demandware een goede reden om samen te blijven werken ten behoeve van hun klanten.

"We vinden het geweldig dat Bronto Software deel uitmaakt van ons LINK-team. Het is ons streven om ervoor te zorgen dat problemen met integratie voor onze klanten tot het verleden te laten behoren. Bronto helpt ons daarbij", aldus Tom Griffin, Senior Vice President, Corporate Development, Demandware.

De gecertificeerde integratie van Bronto (14.2) voor Demandware is verkrijgbaar op de Demandware LINK Marketplace. Bronto is voortdurend in ontwikkeling, en daardoor op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen het Demandware-platform. In overeenstemming hiermee zal later dit jaar een geactualiseerde integratie worden uitgebracht met aanvullende functionaliteit. Voor meer informatie over Bronto's Cartridge voor Demandware kunt u een bezoek brengen aan Bronto Software in het partnergedeelte van Demandware XChange '14 op 6-7 oktober in Barcelona, Spanje.

Over Bronto Software

Bronto Software biedt een cloud-gebaseerd marketingplatform voor organisaties, ter vergroting van hun omzet door middel van email-, mobiele en sociale campagnes. Bronto is de nummer één e-mailmarketingprovider volgens de Internet Retailer Top 1000 met een klantportfolio van toonaangevende internationale merken, waaronder Armani Exchange, Timex, JustFab, Samsonite en Boot Barn. Het hoofdkantoor bevindt zich in Durham, North Carolina, VS, met bijkantoren in Londen en Sydney. Voor meer informatie kunt u terecht op http://bronto.com.

Tom Jones
+44(0)845-034-5602