Brooktrout ondersteunt Microsoft Speech Server met Telephony Interface Manager

14 Sep, 2004, 15:54 BST Van Brooktrout Technology, Inc.

NEW YORK, September 14 /PRNewswire/ --

- Eerste deelnameprogramma gelanceerd, partnerrelatie met Intervoice voor integratie van het Omvia(R) Voice Framework

Brooktrout Technology, Inc., een vooraanstaand leverancier van producten voor mediaverwerking en telefoniebesturing, kondigde vandaag zijn Telephony Interface Manager (TIM) aan voor Microsoft Speech Server. Goedgekeurde softwareleveranciers en klanten die hun spraaktoepassingen willen ontwikkelen op het Microsoft Speech Server-platform kunnen meedoen aan het eerste deelnameprogramma (Early Access Program) van Brooktrout en ontwikkeling op het platform starten. Brooktrout werkt samen met Intervoice, een wereldleider in gecombineerde telefonie- en data-oplossingen, om het Intervoice Omvia(R) Voice Framework te integreren in Brooktrouts TR1000 spraakplatform. Het ontwerp van Brooktrouts TR1000 voor Microsoft Speech Server is gericht op kostenbesparing, gebruiksgemak en betere prestaties, en biedt een 30% hoger beleggingsrendement vergeleken met soortgelijke producten.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/19990806/BRKTTECH )

"Doordat de TIM wordt gebundeld met het TR1000 spraakverwerkingsbord biedt Brooktrout een betaalbare, gemakkelijk verkrijgbare oplossing voor Microsoft Speech Server", aldus James Mastan, marketingdirecteur in de Speech Server productgroep van Microsoft. "Dankzij Brooktrout kunnen meer klanten gebruik maken van Speech Server, en daarmee meer profijt trekken uit hun bestaande investering in Microsoft-technologieën zoals Windows Server 2003 en Visual Studio .NET 2003."

Naast de samenwerking met Microsoft werkt Brooktrout tevens samen met Intervoice om te verzekeren dat standaard en aangepaste toepassingen voor het Intervoice Omvia Voice Framework naadloos gebruikt kunnen worden op de TR1000 voor Microsoft Speech Server. Intervoice biedt ook aanvullende modules voor CTI en VoiceXML die compatibel zijn met Brooktrouts TR1000-platform. Klanten kunnen hiermee doorgroeien naar uitgebreidere callcenter-functies.

"De Brooktrout TR1000 met TIM biedt een complete set connectiviteitsfuncties voor Microsoft Speech Server", aldus George Platt, senior vice-voorzitter en algemeen directeur van de Enterprise Business Unit van Intervoice. "Wij hebben een groot aantal klanten die een breed scala aan telefonieborden nodig hebben, variërend van analoge producten met lage dichtheid tot enkele en meervoudige T1-verbindingen. Naast onze gezamenlijke ontwikkelingsactiviteiten zien wij ook uit naar de mogelijkheden om samen de enterprise-markt te ontwikkelen via het uitgebreide kanaal van Brooktrout-wederverkopers."

Microsoft Speech Server 2004, onderdeel van het Windows Server System, is ontworpen met het doel het meest geïntegreerde, flexibele en economische spraakplatform te vormen voor grootschalige ondernemingen en middelgrote bedrijven die willen profiteren van de waardevolle mogelijkheden van spraaktechnologie.

"Brooktrout is reeds twintig jaar een vertrouwde leverancier van Enterprise-telefonieproducten, en deze expertise brengen wij naar de Microsoft Speech Server-markt. Door middel van onze TR1000 voor Microsoft Speech Server kunnen eindgebruikers en softwareleveranciers gemakkelijker en economischer het telefonieplatform aankopen en onderhouden dat nodig is voor gebruik van Microsoft Speech Server", aldus Eric Giler, voorzitter van Brooktrout. "Door onze partnerrelatie met Intervoice voegt hun ervaring als IVR-marktleider meerwaarde toe aan de Brooktrout-oplossing", aldus Giler.

Brooktrouts TR1000-platform biedt geavanceerde spraakherkenning en verbeterde host-prestaties voor Microsoft Speech Server, waardoor klanten betere resultaten behalen met telefonie- en multimodale toepassingen op basis van SALT (Speech Application Language Tags). Brooktrout voert versneld nieuwe IT-gerichte toepassingen in voor automatisering van processen, waaronder spraakgestuurde automatische telefonisten, automatisering van de verkoopgroep en sprekerherkenning.

Over Brooktrout Technology

Brooktrout Technology is een toonaangevende leverancier van producten voor mediaverwerking, netwerkinterface, oproepbesturing en signaalbewerking die de ontwikkeling mogelijk maken van toepassingen, systemen en diensten voor zowel het New Network(TM) ("packet-based") en het traditionele telefoonnetwerk (TDM). De strategie van het bedrijf bestaat erin om een partnership aan te gaan met klanten en om nauw met hen samen te werken om hun levering van nieuwe toepassingen en diensten te helpen versnellen, om hun bestaande activiteiten te vergroten en om uit te breiden naar nieuwe markten. Voor meer informatie kunt u terecht op http://www.brooktrout.com. Brooktrout Technology is een dochtermaatschappij van Brooktrout, Inc. (Nasdaq: BRKT).

Brooktrout, Brooktrout Technology, New Network en TR1000 zijn handelsmerken van Brooktrout, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.

Contactpersoon:

Laura Often                     Lida Joly
    +1-781-453-4858                 +32-2-658-0190
    loften@brooktrout.com           lida@brooktrout.com

Website: http://www.brooktrout.com

BRON Brooktrout Technology, Inc.