Brooktrout Technology's Media Server maakt IP-gebaseerde toegangsoplossingen mogelijk

22 Jun, 2004, 14:00 BST Van Brooktrout Technology

SUPERCOMM 2004, Stand #25607, CHICAGO, June 22 /PRNewswire/ --

- Brooktrout demonstreert samen met Sonus Networks de ASX Access Server op Supercomm

Brooktrout Technology, Inc., een toonaangevende leverancier van producten voor media processing, oproepbesturing en signaalbewerking kondigde vandaag aan dat zijn SnowShore Media Server gedemonstreerd wordt met de ASX Access Server van Sonus Networks Op Supercomm 2004. De ASX Access Server is een module in Sonus' Insignus Softswitch en is een flexibele oproepagent voor de oproepinstellingen en de functies voor toegangsoplossingen. Brooktrouts SnowShore Media Server biedt beltonen en aankondigingmogelijkheden voor de ASX Access Server en maakt ook de installatie mogelijk van veelvoudige, samenlopende toepassingen van de volgende generatie zoals IP voicemail. Sonus' toonaangevende voice over IP (VoIP) infrastructuuroplossingen en Brooktrouts SnowShore Media Server zullen beide getoond worden op stand #25204 van Sonus op Supercomm 2004. Supercomm is het grootste telecomevenement uit de sector en vindt plaats van 22-24 juni in McCormick Place, Chicago, IL.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/19990806/BRKTTECH )

"Brooktrouts recente overname van SnowShore versterkt ons gezamenlijke aanbod naar onze telecomklanten," zei Michael O'Hara, vice president, marketing, Sonus Networks. "De combinatie van Brooktrouts toonaangevende productenaanbod en zijn financiële positie staat garant voor een langdurige partnership voor beide bedrijven."

Brooktrouts SnowShore Media Server is een open standaardgebaseerde media server die het oplossingsproviders mogelijk maakt om eenvoudig telefonie van de volgende generatie en verbeterde voice-diensten, zoals IP voicemail en conferentiegesprekken met verschillende partijen, te ontwikkelen, en dit door middel van een uitermate flexibele en kostenefficiënte IP media server oplossing.

De Sonus ASX biedt verbindingscontrole van de transmissiezijde evenals een uitgebreide reeks diensten zoals functies voor lokale gesprekken voor zowel consumenten als voor bedrijven en regulariserende functies zoals nooddiensten en CALEA.

Over Brooktrout Technology

Brooktrout Technology is een toonaangevende leverancier van producten voor media processing, netwerkinterface, oproepbesturing en signaalbewerking die de ontwikkeling mogelijk maken van toepassingen, systemen en diensten voor zowel het New Network(TM) ("packet-based") en het traditionele telefoonnetwerk (TDM). De strategie van het bedrijf bestaat erin om een partnership aan te gaan met zijn klanten en om nauw met hen samen te werken om hun levering van nieuwe toepassingen en diensten te helpen versnellen, om hun bestaande activiteiten te vergroten en om uit te breiden naar nieuwe markten. Voor bijkomende informatie, surf naar http://www.brooktrout.com. Brooktrout Technology is een dochtermaatschappij van Brooktrout, Inc. (Nasdaq: BRKT).

Brooktrout, Brooktrout Technology, New Network, SnowShore, en SnowShore Networks zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Brooktrout, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.

Laura Often                    Lida Joly
    +1 781 453-4858                +32 2 658-0190