B+S breidt portfolio uit met de aanvaarding van JCB-kaarten

17 Apr, 2013, 17:33 BST Van B+S Card Service GmbH

EIGENBRAKEL, België, April 17, 2013 /PRNewswire/ --

Winstgevende doelgroep bereiken

B+S Card Service maakt het nu ook in België mogelijk om betalingen met kredietkaarten van de grootste Japanse kredietkaartenorganisatie, Japan Credit Bureau (JCB), te aanvaarden. Met het nieuwe aanbod vergemakkelijkt B+S als toonaangevende dienstverlener voor betalingen met kaart voor Belgische handelaars, gastronomen, hotelhouders en ondernemingen de toegang tot de winstgevende doelgroep van Japanse toeristen en zakelijke reizigers. Volgens de recentste statistieken kwamen in 2011 ongeveer 91.000 Japanse gasten naar België. "Door JCB-betalingen te aanvaarden, krijgen onze klanten een extra inkomstenbron. Zij profiteren van een betaalkrachtig clientèle dat steeds vaker naar België trekt", zegt Nico Steurs, salesmanager bij B+S Card Service.

JCB telt wereldwijd meer dan 77 miljoen kaarthouders. Trend: stijgend. Buiten Japan zijn de kredietkaarten van JCB verspreid in Zuid-Korea, Taiwan, Thailand en de Golfstaten. Door de aanvaarding van JCB-kaarten opent B+S voor zijn klanten de deur naar andere, groeiende groepen van tevreden klanten. De wereldwijde transactievolumes in 2011 waren bijna goed voor 166 miljard Amerikaanse dollar (bron: JCB).

JCB werkt uitsluitend samen met gerenommeerde partners, zoals B+S Card Service. B+S heeft meer dan 20 jaar marktervaring en behoort met 227.000 klanten tot de toonaangevende Europese aanbieders voor elektronische betaaloplossingen op het point of sale, zowel via internet als postorder.

In België heeft B+S een marktaandeel van ongeveer tien procent. Als professionele dienstverlener voor betaaloplossingen biedt B+S zijn Belgische klanten alles uit één hand aan: terminals, aanvaarding van kaarten, afwikkeling en alle belangrijke diensten -en dat alles steeds op een veilige manier. Met JCB rondt B+S zijn aanvaardingsportfolio in België af en biedt zijn klanten zo alle belangrijke betalingsmogelijkheden. Het portfolio omvat nu overeenkomsten voor de aanvaarding van kredietkaartenorganisaties MasterCard, Visa, JCB en CUP, alsook voor alle debetkaarten zoals girokaart, Maestro en V PAY.

Contactgegevens pers
WEFRA PR