Bundeling van krachten ter bescherming van het klimaat: Schüco en Bernhard Langer

23 Dec, 2008, 14:22 GMT Van Schueco International KG

BIELEFELD, Duitsland, December 23 /PRNewswire/ --

- De slag te pakken krijgen met de nieuwe Duitse golflegende

- Verwijzing: de afbeelding wordt verdeeld via EPA (European Pressphoto
      Agency) en kan gratis worden gedownload op:

Schüco blijft zijn aanwezigheid in de wereld van de internationale sport uitbreiden. Vanaf januari zal Schüco, de nummer 1 van de wereld in zonnetechnologie en ramen en gevels voor innovatieve gebouwomhulsels, zijn vlag op de grote golfbanen over de hele wereld planten. Door de ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst met Bernhard Langer, heeft de onderneming de handen in elkaar geslagen met een van de meest succesvolle professionele golfers aller tijden. Slechts een paar weken eerder slaagde Schüco erin contact op te nemen met Martin Kaymer, de hoogst geklasseerde Duitser op de huidige wereldranglijst. De twee topgolfers zullen binnenkort optreden als ambassadeurs van het merk Schüco.

(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20081222/333139 )

Net als Martin Kaymer zal Bernhard Langer - de eerste Duitse golfer van wereldfaam - het Schüco-logo bij officiële gebeurtenissen dragen en deelnemen aan diverse bedrijfsactiviteiten tijdens het komende jaar. De tweevoudig kampioen en succesvolle Ryder Cup captain is nu klaar om af te slaan voor Schüco, zodat de missie van het bedrijf "Energy2 - energie besparen, energie opwekken" nog meer onder de aandacht van het publiek komt.

"Wij zijn erg blij met de samenwerking met Bernhard Langer. Hij is een geweldige sportman van internationale allure, en zal een competent, geloofwaardig ambassadeur van ons merk zijn," verklaart Dirk U. Hindrichs, president en CEO van Schüco International, en voegt daaraan toe dat "de golfsport en onze innovatieve producten model staan voor technologie die in harmonie is met de natuur en het milieu."

Wat Bernhard Langer bevestigt. "Schüco, dat is energiebesparing en energieopwekking. Dit is echt een buitengewone bedrijfsmissie, en ik kijk ernaar uit om deze belangrijke boodschap over de hele wereld te verspreiden. Want het past ook erg mooi bij mijn golfspel. Energie - en hoe efficiënt ik deze gebruik - is van vitaal belang in deze sport, of ik nu aan het trainen ben of aan toernooien deelneem. Ik vind het spannend om met Schüco samen te werken."

Over Schüco

Schüco International KG is wereldwijd marktleider op het gebied van aluminium-, staal-, kunststof- en zonne-energiesystemen voor innovatieve gebouwomhulsels. De jaarlijkse omzet in 2007 bedroeg 1,8 miljard euro, een stijging van 12,2% ten opzichte van het voorgaande jaar. Met 5000 medewerkers en 12.000 partnerbedrijven in meer dan 75 landen, biedt Schüco geavanceerde raam- en geveltechnologie, efficiënte zonne-energie-oplossingen en individueel advies voor architecten, planners, investeerders en opdrachtgevers. In het ultramoderne Schüco Technology Center, dat zich op dezelfde locatie bevindt als het hoofdkantoor van de onderneming in Bielefeld, Duitsland, vindt training en opleiding plaats in een omgeving die de norm bepaalt voor het innovatieve gebruik van energie en een afspiegeling vormt van de bedrijfsmissie van Schüco "Energy2 - energie besparen, energie opwekken". Ga voor meer informatie naar http://www.schueco.de.

De afbeelding bij dit persbericht is beschikbaar via het AP-archief:

AP PhotoExpress Network: PRN6

Contactpersoon marketing: