/C O R R E C T I O N -- Christian Audigier/

11 Jan, 2008, 11:26 GMT Van Christian Audigier

LOS ANGELES, January 11 /PRNewswire/ --

Met betrekking tot het persbericht "Christian Audigier presenteert zijn 2008 voorjaars- en zomercollectie 'The Big Life' tijdens Bread & Butter Barcelona" van gisteren (9 januari) door Christian Audigier via PR Newswire, heeft het bedrijf ons ingelicht dat de locatie aan het einde van het bericht als volgt zou moeten luiden:

Locatie: Bread & Butter Barcelona
             Superior Hall
             1e etage, stand 1.01

Het volledige gecorrigeerde persbericht luidt:

De "Godfather of Street Chic", Christian Audigier, CEO en genie achter de lifestylemerken Ed Hardy(TM), Christian Audigier(TM), Smet(TM), Crystal Rock(TM) en Paco Chicano(TM) gaat een bijzonder Frans element toevoegen aan de toonaangevende internationale handelsbeurs voor exclusieve merken "Bread & Butter Barcelona" door de presentatie van zijn 2008 voorjaars- en zomercollectie "The Big Life." De nieuwste collectie van Audigier is geïnspireerd op de Amerikaanse bevrijding van Frankrijk in 1944, en is een eerbetoon aan de schoonheid van zijn Franse oorsprong en de vindingrijkheid van zijn geadopteerde Amerikaanse vaderland. De invloed van de Franse en Amerikaanse stijl en bewustzijn op elkaars naoorlogse cultuur is nog altijd voelbaar in de kunst, muziek en vooral ook in de mode.

In deze collectie heeft Audigier de Amerikaanse "street wear" van de einde van de jaren zeventig en het begin van de jaren tachtig als uitgangspunt genomen en deze gestileerd aan de hand van het militaire motief dat Europa beheerste in de jaren veertig. De sfeer mag dan de geest van de naoorlogse jaren ademen, maar de stijl is beslist 100% modern. "Mijn collectie," zegt Christian Audigier, "is gebaseerd op een visie die eer betoont aan het volledige spectrum en de uitbundigheid van de hedendaagse Amerikaanse lifestylecultuur, met elementen van rap, pop en rock 'n' roll."

De presentatie "The Big Life" van Audigier, waar alom naar wordt uitgekeken, wordt geproduceerd door de befaamde creative director Angelique Mas en Raymond Baltazar. Gebruikmakend van de visuele aantrekkingskracht van mannen in uniformen, hebben ze de look van Marlene Dietrich en chanteuse Edith Piaf met moderne flair herschapen. De haarstyling en make-up worden verzorgd door de Cascara Image Group. Onder de begeleidende klanken van elektronische muziek, gemixt door DJ Romain Pelletti, geeft de modeshow de toeschouwer twintig minuten lang het gevoel van "The Big Life."

Datums en tijden:  16 en 17 januari om 12:00u. en 15:00u.
                       18 januari om 12:00u.
    Locatie: Bread & Butter Barcelona