C1000 presenteert haar Toppers!

09 Okt, 2006, 08:00 BST Van Schuitema N.V.

AMERSFOORT, Nederland, October 9 /PRNewswire/ -- C1000 introduceert vanaf vandaag de Toppers van C1000. En wie kunnen dat nu beter doen dan de Toppers van Nederland zelf! René Froger, Gerard Joling en Gordon presenteren op hun geheel 'eigen' wijze een greep uit de unieke Toppers van C1000. De komende weken verschijnen ze dan ook regelmatig op tv.

Victoriabaarsfilet, Tapaspakket en Magnetronrijst zijn naast de Toppers van Nederland de hoofdrolspelers van C1000. Ze staan voor gemak, verrassing en inspiratie. En vooral voor uitstekende kwaliteit tegen een C1000-prijs. Natuurlijk blijft het daar niet bij. Consumenten kunnen de komende drie weken in de C1000 supermarkt volop genieten van verschillende nieuwe én bekende huismerkproducten.

Vanaf januari dit jaar heeft C1000 de verpakkingen van het huismerk aangepast en voorzien van een moderne uitstraling. Ook is het aantal producten van het huismerk sterk uitgebreid naar bijna 1000 artikelen! Onder de nieuwe aanwinsten zijn verschillende - voor C1000 unieke - producten te verkrijgen. Behalve de hoofdrolspelers Victoriabaarsfilet, Tapaspakket en Magnetronrijst zijn er ook speciale kinderproducten in de schappen van de C1000 winkels te vinden onder spannende namen als Griezelpasta en Safaripret.

Voor nadere informatie:
    Schuitema n.v.
    Corporate Communicatie
    Mw. C. de Bas - van Middelaar
    Tel. 033-453-33-33
    Email: carien.debas@schuitema.nl

www.schuitema.nl

Eventueel foto-materiaal is op te vragen of te downloaden via www.schuitema.nl

PRN NLD.

BRON Schuitema N.V.