Campina Benoemt C.J.M. gielen tot CFO

25 Jul, 2006, 12:24 BST Van Campina

ZALTBOMMEL, Holanda, July 25 /PRNewswire/ -- De Raad van Commissarissen van Campina, een van Europa's leidende zuivelondernemingen, heeft met ingang van 1 januari 2007 de heer C.J.M. (Kees) Gielen benoemd tot CFO.

Gielen (47) is momenteel werkzaam als Senior Vice President/Corporate Officer bij Sara Lee Corporation in de Verenigde Staten. Hij vervulde daar eerder de functie van Group CFO Branded Apparel. Gielen treedt 1 oktober a.s. toe tot de Hoofddirectie en volgt per 1 januari 2007 de huidige CFO S.J. (Simon) Quist op, die Campina dan zal verlaten wegens het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd.

Kees Gielen was eerder onder meer werkzaam voor organisaties als Hero, Unilever, KPMG en Sara Lee. Voor deze laatste onderneming werkte hij in diverse topposities in zowel Nederland als de Verenigde Staten.

Noot voor de redactie:

Campina is een internationale coöperatieve onderneming die zich toelegt op de ontwikkeling, productie, verkoop en distributie van zuivel- en zuivelverwante consumentenproducten en hoogwaardige ingrediënten voor de voedings- en farmaceutische industrie. Campina heeft een jaaromzet van EUR3,6 miljard met circa 6.800 werknemers. De onderneming bezet topposities in de markten waarin ze actief is met consumentenmerken als Campina, Landliebe en Mona. Daarnaast opereert Campina wereldwijd met de groep Industrial Products. Deze ingrediëntengroep, met de divisie DMV International, is een succesvolle partner voor onder meer de voedingsmiddelen- en farmaceutische industrie.

Internet: www.campina.com

BRON Campina