Canton Fair: alles wat je wilt, zo snel als je het wilt

13 Jul, 2009, 08:00 BST Van China Foreign Trade Centre (CFTC)

GUANGZHOU, China, July 13 /PRNewswire/ --

De 106e Canton Fair staat weer voor de deur. Onze klanten zijn druk bezig met de planning van hun verkoopstrategieën voor de feestdagen. En het China Foreign Trade Centre doet er alles aan om de planning van hun reis naar Guangzhou voor het inkopen van hun voorraden zo eenvoudig mogelijk te maken. Om kopers en verkopers die werken met goederen uit diverse categorieën beter van dienst te zijn, heeft de organisator van de Canton Fair bekendgemaakt dat de perioden tussen de verschillende beurzen worden verkort tot 3 dagen.

Het nieuwe schema voor de Canton Fair ziet er als volgt uit:

Fase 1: 15-19 oktober

Elektronica en elektrische huishoudelijke apparaten, ijzerwaren en gereedschappen, machinerie en reserveonderdelen, bouwmaterialen, verlichtingsapparatuur, chemische producten, internationaal paviljoen

Fase 2: 23-27 oktober

Consumentengoederen, geschenken, interieurdecoratie

Fase 3: 31 oktober - 4 november

Kleding en textiel, kantoorbenodigdheden, koffers en tassen, recreatieproducten, geneesmiddelen, medische apparatuur, gezondheidsproducten , voedingsproducten

Voor een volledig overzicht van producten en meer informatie kunt u terecht op onze website: http://www.cantonfair.org.cn/en .

Voor wie meer dan één fase wil bijwonen, is een ruime keus aan vermaak beschikbaar om de actieve bezoeker bezig te houden. U vindt alles hierover op onze website. Er is een golfbaan voor een rondje "groen opium", zoals de Chinezen het noemen. Er zijn spavoorzieningen langs de Parelrivier, en bezoekers kunnen terecht in de beste fitness clubs van de regio. Onze website bevat tevens informatie over het boeken van trips, van een ééndaagse rondrit door de stad tot driedaagse tochten door de wijdere omgeving. En wie op zoek is naar een echt stukje ontspanning, zoals een tocht naar het prachtige Sanya, een badplaats op het nabijgelegen eiland Hainan, kan een en ander eenvoudig online regelen via onze website.

Wij van de Canton Fair helpen onze bezoekers in alle opzichten om hun bezoek zo probleemloos mogelijk te maken, met inbegrip van assistentie bij de visaregistratie, het vooraf regelen van afspraken, en het vinden van logies en zelfs vermaak. Zakenreizen kunnen soms een sleur zijn, maar we proberen voortdurend nieuwe wegen te vinden om uw bezoek aan China eenvoudiger en aangenamer te maken, zodat u weer zo snel mogelijk terug kunt naar uw geliefden thuis.

BRON China Foreign Trade Centre (CFTC)