Cap Cana verlengt deadline voor toestemmingsvergoeding

10 Apr, 2009, 19:35 BST Van Cap Cana, S.A.

SANTO DOMINGO, Dominicaanse Republiek, April 10 /PRNewswire/ --

Cap Cana, S.A. ("Cap Cana") maakt vandaag bekend de deadline voor de toestemmingsvergoeding voor het eerder op 31 maart 2009 gemelde inwisselaanbod en toestemmingsverzoek voor alle uitstaande gewaarborgde obligaties van 9,625% met vervaljaar 2013 (de bestaande obligaties) te verlengen.

Houders die in aanmerking wensen te komen voor de hieronder genoemde toestemmingsvergoeding dienen hun bestaande obligaties overeenstemming met de voorwaarden aan te bieden en zonder deze in overeenstemming met de voorwaarden weer in te trekken, uiterlijk op 20 april 2009 om 17.00 uur plaatselijke tijd in de stad New York, tenzij deze termijn (de deadline voor toestemmingsvergoeding) wederom wordt verlengd. De termijn voor het inwisselaanbod en toestemmingsverzoek loopt af op 27 april 2009, om 23.59 uur plaatselijke tijd in de stad New York, tenzij deze wordt verlengd.

Houders die hun bestaande obligaties aanbieden zijn verplicht hun toestemming te verlenen voor de voorgestelde wijzigingen in de overeenkomst waaronder de bestaande obligaties zijn uitgegeven (de "wijzigingen"), die alle beperkende overeengekomen bepalingen in de overeenkomst en op de bestaande obligaties zelf in wezen tenietdoen, bepaalde gevallen van in gebreke blijven tenietdoen, overeengekomen bepalingen betreffende fusies en overnames amenderen, en sommige andere bepalingen in de overeenkomst en op de bestaande obligaties zelf amenderen of tenietdoen. Houders kunnen hun bestaande obligaties niet inwisselen zonder tevens toestemming te verlenen, en kunnen evenmin toestemming verlenen zonder hun bestaande obligaties in te wisselen.

Cap Cana biedt houders van bestaande obligaties een toestemmingsvergoeding van US$ 5,00 per US$ 1000 aan hoofdsomwaarde van de bestaande obligaties, welke wordt uitgekeerd voor bestaande obligaties die in overeenstemming met de voorwaarden worden aangeboden zonder vervolgens weer in overeenstemming met de voorwaarden te worden ingetrokken, en waarbij toestemming wordt gegeven voor de voorgestelde wijzigingen op of voor de deadline voor de toestemmingsvergoeding, onder voorbehoud van de bepalingen en voorwaarden van het inwisselaanbod en het toestemmingsverzoek.

Voor het inwisselaanbod en toestemmingsverzoek gelden de bepalingen en voorwaarden die zijn uiteengezet in de aanbodcirculaire van 31 maart 2009 (de "aanbodcirculaire") en de daarmee verbonden toestemming en overdrachtsbrief ("toestemming en overdrachtsbrief"). Het inwisselaanbod en toestemmingsverzoek worden gedaan onder voorbehoud van de vervulling van bepaalde voorwaarden, waaronder de ontvangst van voldoende toestemmingsverklaringen om de voorgestelde wijzigingen te kunnen goedkeuren. Meer informatie over de bepalingen en voorwaarden met betrekking tot het inwisselaanbod en toestemmingsverzoek is te vinden in de aanbodcirculaire en de toestemming en overdrachtsbrief.

Cap Cana heeft opnieuw Weston International Capital Markets LLC ingeschakeld als dealer-manager voor het inwisselaanbod en het toestemmingsverzoek. U kunt contact opnemen met Weston International Capital Markets LLC via telefoonnummer +1-212-888-4560. De aanbodcirculaire en de toestemming en overdrachtsbrief zijn vanaf 31 maart 2009 onder de houders van bestaande obligaties verspreid. Verzoeken om documentatie kunnen worden gericht aan Global Bondholder Services Corporation het agentschap voor de inwisseling en informatie voor het inwisselaanbod en het toestemmingsverzoek, die u kunt bereiken via telefoonnummer +1-212-430-3774 (alleen voor banken en makelaars) of +1-866-924-2200 (voor alle anderen, gratis nummer).

Dit persbericht dient uitsluitend voor informatieve doeleinden en is geen aanbod tot aankoop, noch een verzoek tot een aanbod tot verkoop van de bestaande obligaties of andere obligaties. Het inwisselaanbod en het toestemmingsverzoek worden uitsluitend gedaan volgens de bepalingen en voorwaarden die zijn uiteengezet in de aanbodcirculaire en de toestemming en overdrachtsbrief. Het inwisselaanbod en het toestemmingsverzoek zijn niet gericht aan houders van bestaande obligaties die zich bevinden in een rechtsgebied waarin het maken of aanvaarden van een dergelijk aanbod in strijd is met de obligatiewetten of andere wetten.

Over Cap Cana

Cap Cana, gelegen aan het meest oostelijke uiteinde van de Dominicaanse Republiek wordt ontwikkeld als een multifunctioneel, luxueus vakantieoord in het Caribisch gebied, met stranden van wereldklasse, golfbanen van kampioenschapsniveau, een jachthaven en andere ontspanningsvoorzieningen. Het vakantieoord strekt zich uit over 119,9 vierkante kilometer (46 vierkante mijl) land, inclusief een kustlijn van acht kilometer (vijf mijl) en 3,5 kilometer (2,2 mijl) van het meest ongerepte strand in de regio. Op peildatum 30 september 2008 had Cap Cana ongeveer US$ 485 miljoen geïnvesteerd in infrastructuur en andere verbeteringen. Het gaat hierbij onder andere om de aanleg van ongeveer 40 kilometer (25 mijl) aan verharde wegen, waterreservoirs en de bijbehorende distributie en rioolzuiveringsinstallaties , en installaties voor stroomopwekking en -distributie om te kunnen voldoen aan de toenemende energiebehoeften van het project. De volgende faciliteiten zijn thans voltooid en in bedrijf (i) een exclusieve beachclub van wereldklasse, (ii) een Nicklaus Signature golfbaan en clubhuis, (iii) 87 aanlegplaatsen in onze inlandse jachthaven voor jachten met een lengte tot 250 voet, (iv) 14 luxe restaurants en diverse luxueuze winkels in het gebied rond de jachthaven, (v) de "Cap Cana Sanctuary Golf & Spa", een luxueus vijfsterrenhotel met 176 suites, (vi) de Heritage School, met ongeveer 300 plaatselijke en internationale studenten, (vii) meer dan 13.000 vierkante meter aan kantoorruimte (viii) een woongelegenheid met 288 kamers voor onze medewerkers.

BRON Cap Cana, S.A.