CarDelMar viert vijfde verjaardag

07 Apr, 2010, 11:00 BST Van CarDelMar

HAMBURG, Germany, April 7, 2010 /PRNewswire/ --

- Vakantieautobemiddelaar start jubileumspecial

De huurauto-broker CarDelMar geeft ter ere van zijn vijfde verjaardag op 12/04/2010 een jubileumspecial cadeau: Vijf dagen lang kunnen vakantiegangers genieten van 15 procent korting op hun volgende huurauto.

Zo ontvangt de vakantieganger zijn korting: Onder http://www.cardelmar.nl in het veld promotiecode "VERJAARDAG" ingeven en zoals gebruikelijk boeken. De prijs van de te boeken huurauto wordt door CarDelMar automatisch met 15 procent verminderd. Wie via de hotline boekt en daarbij de code noemt, kan ook genieten van 15 procent korting op zijn volgende huurauto.

De autoverhuurder blikt terug op vijf bijzonder succesvolle businessjaren. "Zelfs in het crisisjaar 2009 is het aantal boekingen in vergelijking met de vorige jaren fors gestegen", verkondigt Carsten Greiner, managing director van CarDelMar. "Dit toont dat wij in grote mate de behoeften van onze klanten vervullen." Ter ere van het vijfjarige bestaan van CarDelMar wil Greiner met deze aantrekkelijke actie alle klanten bedanken.

De jubileumsactie loopt van 12/04/2010 tot 16/04/2010. De korting geldt voor alle bestemmingen en huurauto's bij een huurduur vanaf zeven dagen. De huur kan plaatsvinden tot en met 31/12/2010.

De broker CarDelMar biedt sinds het voorjaar van 2005 vakantiegangers huurauto's aan; dit altijd tegen lage tarieven. CarDelMar, startende met autoverhuur in elf bestemmingen, telt inmiddels zestig landen tot zijn portfolio. CarDelMar werkt met gerenommeerde internationale autoverhuurders zoals Avis, Budget, Europcar en lokale autoverhuurders samen. Alle huurauto's van CarDelMar zijn via het reisbureau; onder http://www.cardelmar.nl of via het Hotline-nr. vanuit Nederland: 0900 / 22 444 66 (EUR 0,20 /min), vanuit België: 070 - 660 870 (EUR 0,20/min) boekbaar.

Contact:
    Herman Roosloot