CarDelMar.nl krijgt nieuwe look

13 Mei, 2014, 07:30 BST Van CarDelMar

HAMBURG, Duitsland, May 13, 2014 /PRNewswire/ --

- Online-vakantieautoverhuurder stelt zich na een rebrush voor in eigentijds Flat Design.

De online vakantieautoverhuurder CarDelMar kan haar aanbod met ingang van vandaag met het hiervoor genoemde Flat Design nog transparanter presenteren dan vroeger. De kern van CarDelMar.nl wordt gevormd door het boekingsformulier, waarbij het boekingsmenu in één oogopslag te zien is. Alle relevante informatie met betrekking tot het thema huurauto is dankzij de overzichtelijke tegel-layout gemakkelijk te vinden. Beproefde functies, zoals filters om zoekresultaten te beperken en de klantenbeoordelingen van alle aanbieders, blijven behouden.

Aan de modernisering ging een groot aantal tests vooraf, waarbij CarDelMar controleerde of het nieuwe ontwerp aan de eisen van de gebruiker voldeed. "De klant is bij ons altijd koning - door dit principe hebben we ons bij de ontwikkeling laten leiden." verklaart Carsten Greiner, bedrijfsleider van CarDelMar. "En dat ons dat gelukt is, blijkt wel uit de talloze positieve berichten die we in de testfase ontvangen hebben. We zijn benieuwd naar nog meer feedback." Voor de opknapbeurt heeft CarDelMar haar webpagina's in tien talen helemaal bijgewerkt. Screenshots van de nieuwe pagina's kunt u downloaden op http://www.cardelmar.nl/over-cardelmar/perscontact/beeldarchief.php.

De broker CarDelMar biedt sinds maart 2005 huurauto's voor vakantiegangers over de hele wereld. Het bedrijf werkt samen met internationale autoverhuurbedrijven als Alamo, Avis, Europcar, maar ook met locale autoverhuurbedrijven. Sinds september 2011 is CarDelMar onderdeel van de Auto Escape Group. Alle huurauto's zijn te boeken bij het reisbureau of op http://www.cardelmar.nl. CarDelMar op Facebook: http://www.facebook.com/cardelmar.nl.

Contact:
Herman Roosloot