CareerBuilder Nederland introduceert gratis iPhone toepassing waarmee vacatures gezocht kunnen worden

23 Jun, 2010, 08:00 BST Van CareerBuilder.nl

HEEMSTEDE, Nederland, June 23, 2010 /PRNewswire/ --

- Kandidaten kunnen banen zoeken en direct solliciteren waar ze zich ook bevinden -

CareerBuilder introduceert een gratis "vacature" toepassing voor de iPhone, waarmee banenzoekers vanuit praktisch elke locatie vacatures kunnen zoeken en direct kunnen solliciteren. De iPhone toepassing maakt gebruik van de ingebouwde geolocatie technologie waardoor de banen zoeker direct kan zien waar vacatures zijn en vervolgens met een paar zoekwoorden de juiste baan kan vinden. Ook kunnen iPhone gebruikers via de CareerBuilder toepassing direct solliciteren.

"CareerBuilder zoekt altijd naar nieuwe manieren om het zoeken naar vacatures makkelijker en sneller te maken," aldus Wouter Goede, Managing Director CareerBuilder Nederland. "Wij zijn enthousiast dat deze nieuwe toepassing beschikbaar gekomen is voor de iPhone en iPod gebruikers in Nederland. Waar je ook bent, je kunt nu snel zien waar nieuwe kansen zijn en je kunt direct actie ondernemen."

Met de Nederlandse CareerBuilder iPhone toepassing kunnen banenzoekers:
    -- Een gebruikers account aanmaken.
    -- Een CV uploaden of een nieuw CV creëren
    -- Vacatures zoeken m.b.v. zoekwoorden of op locatie of bedrijfsnaam
    -- Vacatures worden op de kaart getoond, rekening houdend met de locatie
       van de kandidaat