China Solar Photovoltaic SA dient voorlopig financieel verslag in bij Alternext van NYSE-Euronext, Parijs

03 Nov, 2008, 17:39 GMT Van CNPV Dongying Photovoltaic Power Company Limited

DONGYING CITY, China, November 3 /PRNewswire/ --

CNPV (NYSE Euronext: ALCNP) ("China Solar Photovoltaic SA" of het "Bedrijf"), een vooraanstaande geïntegreerde fabrikant van fotovoltaïsche zonne-energieproducten, van de productie van boules, wafers en cellen tot de vervaardiging van fotovoltaïsche zonnemodules, opgericht in 2006, heeft vandaag bekendgemaakt dat zij haar voorlopige financiële verslag voor het de eerste helft van het jaar 2008, eindigend op 30 juni 2008, op 3 november 2008 heeft ingediend bij Alternext van NYSE-Euronext, Parijs. Het voorlopige financiële halfjaarverslag kan worden geraadpleegd via het gedeelte Investor Relations van de website van het Bedrijf op http://www.cnpv-power.com.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20081103/CNM010LOGO )

"We zijn buitengewoon tevreden over onze resultaten in het eerste halfjaar van 2008 die een bekroning zijn van een half jaar met vele belangrijke successen. We hebben onze doelstellingen voor het de eerste helft van 2008 met betrekking tot productlevering, omzet en netto-inkomsten gehaald," aldus Dhr. Zhang Shunfu, algemeen directeur van CNPV. "We blijven onze inspanningen richten op het verlagen van de productiekosten per eenheid door middel van voortdurende verbeteringen in de technologische ontwikkelingen en innovatie van het productieproces, in ons streven de productiecapaciteit te verhogen en onze technologieplanning te realiseren. Deze ontwikkelingen vormen een centraal bestanddeel van de drie pijlers van onze lange-termijnstrategie: de ontwikkeling van een sterke naam op de markt, voortdurende investeringen in ons technologieplatform en het waarborgen van onze lage-kostenpositie door middel van ons verticaal geïntegreerde model."

Over China Solar Photovoltaic SA

China Solar Photovoltaic SA (NYSE Euronext: ALCNP), door middel van haar volle dochteronderneming China Photovoltaic Group Dongying Photovoltaic Power Company Limited, is een vooraanstaande leverancier van uiteenlopende zonne-energieproducten die boules, wafers, cellen en zonnemodules produceert en een sterke positie bezet in de fotovoltaïsche zonne-energiebranche, wat betreft het ontwerpen, fabriceren en leveren van uiterst efficiënte en kosteffectieve kristallijne fotovoltaïsche zonnemodulen voor gebruik op land. Betrouwbaarheid en duurzaamheid vormen een integraal deel van onze fotovoltaïsche zonnemodules, die intensieve interne tests en externe keuringen (IEC61215, IEC61730, UL en CE) ondergaan om de hoogste prestaties en veiligheid te waarborgen. CNPV maakt gebruik van uiterst geavanceerde technologie om innovatieve kristallijne fotovoltaïsche zonneproducten van hoge kwaliteit te kunnen leveren die beantwoorden aan de behoeften van individuele klanten, grote instellingen en hele gemeenschappen, wereldwijd. Voor meer informatie kunt u terecht op de website van CNPV: http://www.cnpv-power.com.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

China Solar Photovoltaic SA
     Sean Shao, Chief Financial Officer