Chiquita belegt jaarlijkse vergadering op 22 mei 2008

21 Feb, 2008, 23:05 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, February 21 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) heeft vandaag bekendgemaakt dat de jaarlijkse vergadering van aandeelhouders gehouden zal worden op 22 mei 2008 in het Hilton Cincinnati Netherland Plaza. De datum voor identificatie van aandeelhouders met stemrecht tijdens de vergadering is 1 april 2008. Het bedrijf zal de aandeelhouders in wiens naam de aandelen te boek staan half april een oproep voor de vergadering en verwante volmachtformulieren toesturen.

Met een jaarlijkse omzet van ongeveer $US 4,7 miljard is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) een toonaangevende internationale markthandelaar en distributeur van hoogstaande verse producten en voedingswaren met een toegevoegde waarde - van energierijke bananen en andere vruchten tot gezonde mixen van kant-en-klare groene salades. De producten en diensten van het bedrijf zijn ontworpen om de harten van 's werelds consumenten te stelen en ze te laten genieten van gezonde verse producten. Het bedrijf brengt zijn producten op de markt onder het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere gerelateerde handelsmerken. Chiquita heeft ongeveer 24.000 mensen in dienst in meer dan 70 landen wereldwijd. Voor meer informatie kunt u terecht op onze website: www.chiquita.com.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.