Chiquita bevestigt aanwezigheid op het tweede consumententopoverleg van Jefferies en verstrekt een geactualiseerde presentatie voor investeerders

12 Maa, 2009, 00:04 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

$codeDebug.log("output array of get country targets countryT

CINCINNATI, March 12 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) heeft vandaag bekendgemaakt dat algemeen directeur Fernando Aguirre en financieel directeur Jeffrey M. Zalla zullen deelnemen aan het tweede consumententopoverleg van Jefferies op woensdag 18 maart 2009 in de stad New York.

Het bedrijf heeft daarnaast bekendgemaakt dat een nieuwe presentatie voor beleggers op de website is geplaatst. De presentatie zal worden gebruikt voor de komende vergaderingen met investeerders die vandaag beginnen. De presentatie zal beschikbaar zijn op de website van Chiquita, www.chiquita.com, in het gedeelte 'Investor Relations' (relaties met investeerders).

Over Chiquita Brands International, Inc.

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) is een toonaangevende, internationale verkoper en distributeur van verse voedselproducten met toegevoegde van hoge kwaliteit - van energierijke bananen en ander fruit tot voedzame kant en klare gemengde salades. Het bedrijf verkoopt gezonde, verse producten met het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere gerelateerde handelsmerken. Chiquita realiseert een jaarlijkse omzet van bijna US$ 4 miljard en heeft circa 23.000 mensen in dienst in vestigingen in meer dan 80 landen over de hele wereld. Meer informatie kunt u lezen op www.chiquita.com.

BRON Chiquita Brands International, Inc.