Chiquita Brands International maakt financiële resultaten derde kwartaal bekend, 4 november 2004

21 Okt, 2004, 19:55 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, October 21 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 4 november 2004, na het sluiten van de markt, zijn financiële resultaten over het derde kwartaal van 2004 bekend maken en zal die dag om 16:45 uur (EST) een conference call houden.

Bel, voor telefonische toegang, 10 minuten voor de geplande begintijd [KZ1] één van de volgende nummers. Voor bellers in de VS en Canada +1-800-289-0569 en voor alle andere bellers +1-913-981-5542. De conference call kan tot 11 november opnieuw afgespeeld worden. Bel +1-888-203-1112 (in de VS) of +1-719-457-0820 (vanuit andere landen) om toegang te krijgen en voer het bevestigingsnummer 866875 in.

Gebruik, om de conference call via audio webcast te kunnen beluisteren, de link op de homepage van Chiquita( http://www.chiquita.com ). De webcast is ook te bereiken via CCBN's StreetEvents Network (http://www.streetevents.com ). De webcast zal, na de conference call, tot 17:00 uur op 18 november, beschikbaar zijn op http://www.chiquita.com.

Chiquita Brands International is een toonaangevende internationale markthandelaar, producent en distributeur van bananen en overige verse groenten en fruit van hoge kwaliteit, die hoofdzakelijk worden verkocht onder het Chiquita(R) kwaliteitsmerk en gerelateerde handelsmerken. Het bedrijf is één van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. Het bedrijf legt zich eveneens toe op de distributie en marketing van vers gesneden fruit en andere volwaardige fruitproducten van andere merken. Bijkomende informatie is terug te vinden op http://www.chiquita.com .

Tijdens de conference call kunnen bepaalde uitspraken gedaan worden die kunnen worden beschouwd als "op de toekomst gerichte uitspraken" in het kader van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. De werkelijke resultaten kunnen aanzienlijk verschillen van de voorspellingen die worden gedaan.

Web site: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.